۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 84721811
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 84721811
چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

همدان- ایرنا- دستگیری سارقان، کشف مواد مخدر، دستگیری متهمان با اجرای طرح های امنیتی و انتظامی از جمله اخبار مهم انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان موادمخدر در شهرستان بهار اجرا شد.

سرهنگ "بزرگعلی نوری" افزود: با اجرای این طرح ها، هفت معتاد و خرده فروش مواد مخدر از مناطق آسیب زا شهرستان به همرا مقادیری انواع مواد مخدر جمع آوری و با هماهنگی مرجع قضایی برابر مقررات با آن ها برخورد شد.

دستگیری ۹ سارق در شهرستان تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی  تویسرکان قرار گرفت.

سرهنگ"رضا نوری" افزود: با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت، پلیس ۹ سارق از جمله ۶ سارق اماکن خصوصی، یک سارق منزل، یک سارق موتورسیکلت و یک سارق قطعات خودرو را دستگیر کرد.

به گفته وی، متهمان در تحقیقات فنی به هفت فقره سرقت شامل پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی، یک فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ کیلوگرم تریاک در شهرستان فامنین

فرمانده انتظامی فامنین گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان فامنین بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد اعضای این باند قصد دارند یک محموله تریاک را از استان های جنوبی به همدان منتقل کنند.

سرهنگ "علی حسن حیدری" افزود: با هوشمندی ماموران انتظامی در یک اقدام ضربتی کامیون متهم در محور ساوه به همدان متوقف شد که در بازرسی از آن ۲ کیلو  و ۱۷۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری ۷۷ متهم در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: پلیس این شهرستان با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در یک هفته گذشته برخورد قانونی با هنجارشکنان را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ "ذبیح الله درویشی" افزود: نتیجه اجرای این طرح انتظامی کشف ۱۵ فقره سرقت، ۳۸۰ گرم انواع موادمخدر، توقیف ۹ دستگاه موتورسیکلت و ۲۰ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم بوده است.

وی اضافه کرد: ۷۷ متهم شامل ۶ سارق، ۵۷ معتاد و خرده فروش موادمخدر و ۱۴ نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر و پرونده قضائی جداگانه تشکیل و در حال رسیدگی قانونی است.

دستگیری سارق پس از ۱۶ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: با توجه به افزایش سرقت داخل خودرو در سطح شهر همدان و نارضایتی در بین همشهریان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ"هادی نجفی صالح" افزود: با تلاش شبانه روزی و بکارگیری شگردهای پلیسی، یک سارق در این خصوص شناسایی و پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل شد.

وی اضافه کرد: متهم در تحقیقات فنی و بازجویی های تخصصی، به ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha