فرماندار بوکان: مدیران شهرستانی سیاست فقرزدایی دولت سیزدهم را الگوی خود قرار دهند

مهاباد - ایرنا - فرماندار بوکان گفت: مسوولان این شهرستان سیاست دولت سیزدهم شامل فقرزدایی و در کنار آن، فساد ستیزی را الگوی کارهای خود قرار دهند تا زمینه ارائه خدمات بیشتر به مردم فراهم شود.

باباخان اسکندری عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بوکان با اشاره به سیاست‌ها و برنامه های دولت سیزدهم اظهار کرد: مسوولان باید امید آفرین بوده و برای نشاط جامعه تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در خصوص واحدهای راکد و نیمه فعال شهرستان با توجه به اهمیت موضوع و نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین ادامه داد: مسوولان به عنوان کارگزاران دولت باید واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را بر اساس سیاست های دولت سیزدهم فعال کرده و گره گشایی کنند.

وی اضافه کرد: مدیران تمامی ادارات باید با جدیت و با تمام توان پیگیر حل مشکلات مردمی باشند. 

فرماندار بوکان بر تقویت روابط عمومی ادارات تاکید کرد و افزود: عملکرد هیچ اداره‌ای نباید پنهان بماند و روابط عمومی ها بایستی با عملکردی هر چه بهتر در راستای بیان کارهای انجام گرفته ادارات توجه جدی داشته باشند.

اسکندری در خصوص مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به بوکان نیز گفت: مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان  با جدیت در حال پیگیری و اجرا هستند.

اشتغالزایی و تولید سرلوحه کار مسوولان باشد

فرماندار بوکان: مدیران شهرستانی سیاست فقرزدایی دولت سیزدهم را الگوی خود قرار دهند

امام جمعه بوکان هم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: مسوولان در این زمینه نیاید کم کاری داشته باشند .

ماموستا ملا عباس احمدی افزود: مسوولان باید خدمت گزار واقعی مردم بوده و برای امید آفرینی و نشاط جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی ادامه داد: مردم کم کاری مدیران را به نظام نسبت می دهند و در همین ارتباط مسوولان نباید کم کاری داشته باشند.

در این جلسه دستگاههای اجرایی شهرداری، آب و فاضلاب، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهادکشاورزی و  شورای اسلامی شهر به بیان عملکرد دستگاه‌های خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha