۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84722108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرسپولیس در پرونده استوکس به پرداخت ۸۶ هزار دلار محکوم شد

تهران-ایرنا- باشگاه پرسپولیس بدنبال اعلام رای شکایت مهاجم ایرلندی و پرحاشیه اسبق تیم فوتبال این باشگاه، به پرداخت ۸۶ هزار دلار محکوم شد.

به گزارش ایرنا، آنتونی استوکس که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم و در زمان مدیرعاملی محمدحسن انصاری‌فرد، به پرسپولیس ملحق شده بود، پس از مدتی کوتاه حضور در این تیم، به دُبی رفت و دیگر هیچ وقت به ایران بازنگشت و با طرح شکایت در فیفا، خواستار دریافت باقی‌مانده قراردادش شد.

در نهایت رای این مهاجم پرحاشیه صادر و باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۸۶ هزار دلار محکوم شد. با توجه به مشکلات شدید مالی، باشگاه پرسپولیس بی‌شک باردیگر برای تامین مبلغ مذکور، به دردسر خواهد افتاد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز درباره پرونده شکایت بوژیدار رادوشوویچ نیز گفته است: «ما متن انشای حکم را از ای‌اف‌سی و فیفا خواستیم. مبلغ ۸۶۶ هزار یورو زیاد است. بعد از مشخص شدن انشای حکم مشخص می‌شود چه سرفصل‌هایی از اظهارات ما مورد قبول واقع شده است. همین امروز با چند نفر از بهترین وکلای دنیا که غیر ایرانی هستند صحبت کردم تا پیگیری‌های لازم را انجام دهیم و از منافع ملت و باشگاه دفاع کنیم. اگر به خاطر بی‌تدبیری کار به اینجا کشیده شده نباید بیشتر از این متضرر شویم. ۲۵ میلیارد پول مفت باید بدهیم. تا جایی که امکان دارد از حق خود دفاع می‌کنیم تا پول بیت‌المال حیف و میل نشود.»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha