۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84725679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰ زندانی آذربایجان غربی چشم انتظار حمایت خیّران هستند

مهاباد - ایرنا - مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: امسال ۳۵۰ زندانی با محکومیت جرایم غیرعمد برای آزادی، چشم انتظار کمک های خیران و مردم نوع‌دوست در این استان هستند.

مجتبی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بوکان از برگزاری ۲۵ مراسم جشن گلریزان در آذربایجان غربی طی ماه مبارک رمضان امسال برای این زندانیان خبر داد و افزود: تاکنون ۱۲ جشن برگزار شده و مابقی آنها نیز در شهرستان های مختلف استان در ایام ماه مبارک رمضان با حضور خیّران و مسوولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیران در سطح استان آذربایجان در آیین های جشن گلریزان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم خیّر و نوعدوست شهرستان بوکان در جشن گلریزان این شهرستان گفت: هر مبلغی که توسط خیّران در جشن های گلریزان جمع آوری شود، معادل آن نیز توسط ستاد دیه برای زندانیان جرایم غیر عمد آن شهرستان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی اظهار کرد: به صورت علی الحساب ۲۰۰ میلیون تومان توسط ستاد دیه به این شهرستان کمک خواهد شد تا برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه شود.

محمدی اضافه کرد: سال گذشته نیز ۴۷۸ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان بوکان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۲۱ زندانی جرایم غیرعمد در بوکان با بدهی ۴.۵ میلیارد تومان وجود دارد که چشم انتظار کمک خیران برای آزادی از زندان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha