بنیاد برکت ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در منطقه اورامانات پرداخت کرد

کرمانشاه- ایرنا- مجری طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت در منطقه اورامانات گفت: بنیاد برکت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان‌های منطقه اورامانات پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «رضا خرمی» روز چهارشنبه در دیدار با مسوولان شهرستان جوانرود افزود: معاونت اجتماع محور بنیاد برکت در سال ۱۴۰۰ با ورود به ۱۴۵ روستای این منطقه یک هزار و ۲۷۶ طرح اشتغالزا را حمایت کرده که از این تعداد ۶۹۴ طرح توسط خانواده های کولبران منطقه اورامانات اجرایی شده است.

وی به پرداخت تسهیلات بنیاد برکت در شهرستان جوانرود نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته ۱۶ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان در قالب ۳۸۵ طرح اشتغالزا در شهرستان جوانرود پرداخت شده است.

مجری طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت در منطقه اورامانات گفت: این طرحها زمینه اشتغال یک هزار و ۱۵۵ نفر را در شهرستان جوانرود فراهم کرده است.

خرمی خاطرنشان کرد: اهداف اشتغال بنیاد برکت در این شهرستان ۱۶۵ درصد تحقق یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سالجاری با همت و تعامل و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها شاهد کاهش مشکلات اقتصادی در منطقه و تحقق رویکرد مجموعه بنیاد برکت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در حمایت از مشاغل خُرد ، راه اندازی مشاغل کارگاهی و خانوادگی با تاکید بر ظرفیت های منطقه بوده و عملا برای تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بکوشیم.

آخرین  وضعیت پروژه های عمرانی  شهرستان جوانرود بررسی شد

 آخرین  وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان جوانرود با حضورر نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

فرماندار جوانرود در این جلسه گفت: ۸۳ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی این شهرستان به غیر از اعتبارات ملی مبادله موافقت نامه شده که بیش از ۵۲ درصد میانگین تخصیص داشته است.

«رستگار یوسفی» افزود: ۹۳ پروژه مورد نظر این شهرستان در تمام حوزه ها در حال اجراست.

وی با بیان اینکه جذب حداکثری اعتبارات در گرو تلاش مدیران است اظهار داشت: مدیران ادارات باید تلاش بیشتری برای جذب و افزایش اعتبارات از بودجه‌های ملی و استانی داشته باشند و از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کنند.

یوسفی به برخی از پروژه های اولویت دار شهرستان جوانرود اشاره کرد و یادآور شد: ساختمان دانشگاه مدیریت و حسابداری، تصفیه خانه فاضلاب شهر جوانرود، آبرسانی به شهر جوانرود و شهرک صنعتی، زیرساخت های شهرک صنعتی و پایگاه امداد و نجات از مهمترین پروژه هایی هستند که برای سفر رییس جمهوری در نظر گرفته شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha