۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84725813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات بازارچه مرزی مله‌خورد سروآباد برطرف می‌شود

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مرز برای توسعه استان، گفت: در اولین فرصت و با حضور سرپرست فرمانداری سروآباد، مسائل و مشکلات بازارچه مرزی مله خورد این شهرستان بررسی شده و برای رفع آنها تلاش می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز چهارشنبه در جریان بازدید از بازارچه مرزی مله خورد شهرستان سروآباد اظهار داشت: ظرفیت‌های مرزی بهترین امکان برای ایجاد فرصت‌های شغلی در سروآباد است و باید از آن به بهترین شیوه استفاده کرد.

وی بر لزوم رفع مشکلات بازارچه مرزی مله خورد تاکید کرد و افزود: وجود مرز در استان کردستان مهمترین ظرفیت برای توسعه به شمار می‌رود و به همین دلیل باید از این فرصت غفلت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: دولت سیزدهم برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مرز دارد و انتطار داریم در سایه ساماندهی و مدیریت بهتر مرز بتوانیم گام های مهمی برای خدمت به مردم ساکن در استان برداریم.

در جریان این بازدید معاون استاندار کردستان با شماری از افراد شاغل و فعال در بازارچه مرزی مله خورد گفت و گو کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

شهرستان سروآباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha