۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸
کد خبر: 84726236
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تولیت حرم حضرت معصومه(س): وام کم‌بهره بانکی هم مشمول رباست

قم-ایرنا- تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه وام کم‌بهره همان رباست و از نظر شرعی حرام است مگر اینکه منظور از آن کارمزد باشد، گفت: وام و بهره با هم ناسازگارند و از نظر محتوایی نمی‌توانند به یک دیگر گره بخورند.

آیت الله سیدمحمدسعیدی روز چهارشنبه در دیدار نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سالن محراب حرم مطهر، با اشاره به اهمیت خروجی موثر اقدامات و تصمیم سازی مهم در حوزه تولید و اشتغال بیان داشت: علاوه بر استخراج صحیح گزارش عملکرد باید بنحوی در کشور تصمیم گیری و اقدام شود که خروجی و نتیجه مورد انتظار حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در استان قم افزود: صندوق کارآفرینی امید در ارائه تسهیلات و اتخاذ تدابیر در مسیر توسعه روستایی و مناطق محروم علاوه بر بررسی و توجه به گزارش ها و ارزیابی کارشناسان، بصورت میدانی نیز شرایط و نیازهای هر منطقه و اقلیم را مورد رصد و پایش قرار دهد.

امام جمعه موقت قم با بیان اینکه دستگاه های اجرایی بسته به میزان برنامه ریزی و تدبیر می توانند از بودجه های ملی و شناور بیشتری بهره ببرند، ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید می تواند با انجام اقدامات و تصمیمات گرفته با کمترین آسیب و انحراف، بازدهی مطلوبی در سطح روستاها و مناطق محروم کشور برجا بگذارد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در پایان با اشاره به قرارگیری در شب های قدر، گفت: انسان ها به اندازه ظرفیت وجودی خود می توانند از فیوضات لیالی قدر بهره ای بیشتری ببرند.

نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در روز دوم سفر خود به قم با سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار و آیات علی رضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه و سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار و گفت و گو کرد.

وی روز گذشته نیز ضمن دیدار با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از طرح گردشگری، بوم گردی و تاریخی وفایی در روستای قاضی بالا در بخش خلجستان قم بازدید بعمل آورده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha