۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84726339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: عمده مشکل صنایع ایلام موضوعات مالی و سرمایه است

ایلام - ایرنا - معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: رفع مشکلات مالی واحدهای صنعتی راکد، نیمه فعال یا فعال با بانک های عامل از مهمترین مباحث مطرح شده در جلسات کمیته تسهیل و رفع موانع تولید است که عمده مشکلات این واحدها نبود سرمایه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار عباسی روز چهارشنبه در جریان بازدید از برخی واحدهای صنعتی شهرستان چوار اظهار داشت: در جلسات کمیته تسهیل و رفع موانع تولید که به طور مداوم با حضور سرمایه گذاران و مجری های طرح ها برگزار می شود، مشکلاتی چون مالی، تسهیلات بانکی یا صدور مجوزهای فعالیت مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در بازدیدهای امروز نیز واحدهای مشکل دار به این کمیته معرفی می شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این بازدید گفت: قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) در حوزه صنعت شروع به فعالیت کرده است.

سردار جمال شاکرمی ادامه داد: در قالب این قرارگاه با هماهنگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحدهای صنعتی مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

وی یادآور شد: همچنین با واسطه ها و سودجویانی که بین سرمایه گذاران، دستگاه های مرتبط با حوزه صنعت و نیز بانکها فاصله و مانع ایجاد می کنند برخورد قاطع و جدی می شود تا مشکلات واحدهای صنعتی در کمترین زمان ممکن مرتفع شود یا کاهش یابد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هم گفت: ۵۵ درصد مشکلات واحدهای صنعتی مالی و تسهیلاتی است.

محمدرحیمی یادآور شد: در سال گذشته ۲۸ واحد صنعتی تعطیل یا نیمه فعال به چرخه تولید کامل بازگشتند و امسال نیز در صدد هستیم که تعداد دیگری از این واحدها فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی تاکید کرد: از سرگیری فعالیت این واحدهای صنعتی منوط به همکاری بانک های عامل و دیگر دستگاه های مرتبط است.

به گزارش ایرنا، در جریان بازدید امروز فرمانده سپاه، معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های مرتبط با حوزه صنعت، برخی از واحدهای صنعتی فعال و تعطیل شهرک های صنعتی گُلَهَ جار و ششدار مورد بازدید قرار گرفتند و صاحبان این واحدهای تولیدی مشکلات خود را بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha