۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۴۶
کد خبر: 84726803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده شهر قدس:بهبود عملکرد به واسطه آسیب‌شناسی حاصل می‌شود

شهر قدس -ایرنا- نماینده مردم در شهرقدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود عملکرد و کسب رضایت‌شهروندان به واسطه آسیب‌شناسی بر مبنای بررسی اقدامات گذشته حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حق‌وردی  چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان قدس که در سالن همایش آتش‌نشانی برگزار شد، بیان کرد: به منظور رفع نقاط ضعف، دستگاه‌های اجرائی باید آسیب‌شناسی بر مبنای بررسی اقدامات گذشته به منظور بهبود عملکرد و کسب رضایت شهروندان داشته باشند.

نماینده مردم در شهرقدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: روان‌سازی اداری باید در دستور کار قرار گیرد و به منظور حل مشکلات شهروندان با دید گره‌گشایی از مشکلات مردم فعالیت کنند که لازمه موفقیت مدیران خواهد بود.

 ضرورت برنامه محور بودن دستگاهی اجرائی شهرستان

همچنین وحید گلی‌کانی فرماندار شهرستان قدس با اشاره به کارآمدی بهتر دستگاه‌های اجرائی بیان کرد: باتوجه به مردمی بودن دولت سیزدهم و مشهود بودن آن در بدنه دولت می‌بایست این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در خصوص برنامه محور بودن فعالیت دستگاه‌های اجرائی افزود: ادارات شهرستان در سال جدید باید برنامه محور فعالیت کنند، همچنین موضوع سالم سازی و فساد ستیزی در دستگاه‌های اجرائی در دستور کار قرار گیرد.

گلی کانی افزود: به منظور عمل با فرمان مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، مسئولین وظیفه ارائه گزارش عملکرد خود به منظور آگاهی شهروندان در فضای مجازی و دیگر بسترها را دارند و باید برای اطلاع و کسب اعتبارات شهرستان از مراجع استانی عمل کنند.

وی افزود: رفع فقر مطلق یک نگاه عمل گرایی توسط رییس جمهور  است  که با رویکرد دولت در سطح استان بامحوریت استاندار جوان وانقلابی وهمچنین درسطح  شهرستان با کمک دستگاه‌های اجرائی و نهادهای مختلف و خیرین در راستای رفع آن می‌باشیم و امیدواریم ریشکنی فقر مطلق را در ابعاد مختلف شاهد باشیم.

گلی‌کانی در رابطه با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرائی به منظور حل مشکلات عنوان کرد: دستگاه‌های اجرائی به منظور حل مشکلات شهرستان هم‌افزایی لازم را داشته باشند و از ظرفیت‌ ها نهایت استفاده را کنند.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان قدس اظهار داشت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری در حوزه دانش بنیان باید از ایده‌های این حوزه در راستای حل مشکلات مدیریت شهری استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha