۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۳:۰۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84726894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطر خواستار دخالت فوری بین‌المللی برای توقف حملات صهیونیست‌ها شد

تهران- ایرنا- دولت قطر خواستار دخالت فوری جامعه جهانی برای توقف حملات صهیونیست‌ها به قدس اشغالی، مسجدالاقصی و کرانه باختری شد.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، هیأت وزیران قطر در جلسه عصر چهارشنبه تاکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، نیازمند مداخله فوری بین‌المللی است تا این رژیم را مجبور به توقف این حملات کند.

دولت قطر تشدید خطرناک حملات اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی و تحریک عمدی احساسات میلیون‌ها مسلمان از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیل در هتک حرمت مسجد الاقصی را محکوم کرد.

هیأت وزیران قطر همچنین به کشتار، سرکوب، ارعاب، یهودی سازی و گسترش شهرک‌ها توسط نیروهای اشغالگر اسرائیلی در مسجد الاقصی، شهر قدس و سایر سرزمین‌های اشغالی اشاره کرده و افزوده است: این موضوع بیش از هر زمان دیگری نیازمند اقدام عربی و اسلامی و مداخله فوری و قاطع بین‌المللی است تا اسرائیل را مجبور به توقف تجاوزات خود به مردم فلسطین و ملزم به احترام به شرایط تاریخی و قانونی بیت‌المقدس و مقدسات آن کند.

حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و قدس اشغالی از آغاز ماه مبارک رمضان باعث شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی شده است.

به گزارش ایرنا، درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و مجاورت مسجد الاقصی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha