۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84727142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸ سارق سابقه‌دار در ابهر دستگیر شدند

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 84727142
۱۸ سارق سابقه‌دار در ابهر دستگیر شدند

زنجان- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: ۱۸ سارق سابقه‌دار در راستای اجرای این طرح دستگیر شدند.

 به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد مهدیخانی با بیان اینکه با ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با انواع سرقت‌ ها در شهرستان ابهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری های پنجگانه شهرستان‌ قرار گرفت افزود: در این طرح هفت روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۸ سارق شناسایی و دستگیر و۲۲ فقره سرقت کشف شد.
وی با اشاره به اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی، پنج فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و هشت فقره سرقت از معابر و اماکن عمومی اعتراف کردند اظهار داشت: از سارقان بیش از ۳۰۰ متر لوله و اتصالات، سه جفت پلاک خودرو ، یک دستگاه رادیو پخش مسروقه، بیش از ۱۵۰ کیلوگرم آهن و مصالح ساختمانی و چند عدد دریچه های فاضلاب شهری کشف شده است.
 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در این طرح یک دستگاه سواری پراید مسروقه نیز به صورت رها شده در حاشیه شهر ابهر کشف شد.
سرهنگ محمد مهدیخانی با اشاره به اینکه سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند افزود: اقدامات لازم در خصوص شناسایی مالباختگان نیز در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.
وی با بیان اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم افزود: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.


دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در شهرستان خدابنده


فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده نیز از کشف خودروی سرقتی و دستگیری ۲ سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: با اطلاع از سرقت یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ توسط ۲ سارق در شهر قیدار توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محسن غنیمتی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران خودروی سرقتی رویت شد، افزود: با تلاش مستمر و بی وقفه ماموران، سارقان که اقدام به سرقت خودرو پژو ۴۰۵ کرده بودند، شناسایی و با اخذ نیابت در یکی از استان های همجوار دستگیر شدند.
وی ادامه داد: خودرو مسروقه با هماهنگی مقام قضائی به مالباخته تحویل و سارقان نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده اظهار داشت: شهروندان به منظور پیشگیری از سرقت خودرو، از پارک و رها کردن اتومبیل در نقاط خلوت خودداری کرده و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده از قبیل دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.


کشف ۴۳ تن گندم قاچاق در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان نیز از کشف بیش از ۴۳ تن گندم قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان خرمدره خبر داد.
سرهنگ ایرج خانی پور در تشریح این خبر با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان خرمدره حین کنترل انبارهای دپو کالا به یک انبار دپوی گندم مشکوک شدند اظهار داشت: در بازرسی از این انبار ۴۳ تن گندم قاچاق  هنگام بارگیری کشف شد.
وی با اشاره به دستگیری  متهم ، بیان داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha