بانوی نیکوکار یک میلیارد ریال به بیمارستان مهاباد کمک کرد

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: یک بانوی نیکوکار اهل این شهرستان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال را در راستای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر کمک اهدا کرد.

بهاء الدین حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: «عایشه سواره» خِیر سلامت مهابادی این مبلغ را که با فروش جواهرات و پس انداز خود تهیه کرده با هدف پشتیبانی و حمایت از بیماران و ارایه خدمات با کیفیت به مراجعان به این بیمارستان اهدا کرد.

وی ادامه داد: با اهدای این مبلغ تجهیزات اساسی و مورد نیاز بیمارستان شامل ۲ دستگاه تخت احیای سی پی آر، ۲ تخت تشک مواج، یک دستگاه مانیتور قلب و سه دستگاه ویلچر خریداری و تحویل انبار بیمارستان داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه بانوی خّیر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط خیّران سلامت برای مقابله با این بیماری به حوزه سلامت این شهرستان اهدا شده است.

حسینی اضافه کرد: شرایط بحرانی کرونا در این شهرستان بیشترین محدودیت تجهیزاتی را برای درمان بیماران به شبکه بهداشت و درمان وارد کرده که برای جبران این کمبودها نیازمند یاری خیّران سلامت هستیم.

وی یادآور شد: در این مدت تجهیزات پزشکی شامل دستگاه ونتیلاتور، دستگاه شوک، مانیتور، کپسول‌های اکسیژن،  دستگاه نوار قلب، تخت‌های بیمارستانی و دیگر ملزومات بیمارستان با هماهنگی و مشورت با مجموعه کادر درمانی، توسط خِیران سلامت این شهرستان تهیه شده است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha