۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84727307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم نارگیل قاچاق در نهبندان

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبر: 84727307
کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم نارگیل قاچاق در نهبندان

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک کامیون یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم نارگیل غیرمجاز را کشف کردند.  

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احسان رحیمی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی "سهل‌آباد" شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم نارگیل غیرمجاز را کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۸۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند بیان کرد: پلیس با همه توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

کشف ۶ هزار و ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه

سرهنگ رحیمی گفت: ماموران پلیس، ۶ هزار و ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را در بازرسی از ۶ خودرو در این شهرستان کشف کردند.

وی اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۶ خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروهای متوقف شده، ۶ هزار و ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

وی گفت: ماموران در این خصوص ۶ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رحیمی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۵۰ کیلوگرم ماهی غیرمجاز در بشرویه

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه هم گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک وانت تویوتا، ۲۵۰ کیلوگرم ماهی غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.

سرهنگ نصرالله طاهری افزود: ماموران انتظامی بخش ارسک شهرستان بشرویه هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک وانت تویوتا مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۵۰ کیلوگرم ماهی غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه هر گونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام مالی کشور است افزود: نیروی انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha