۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۰۷
کد خبرنگار: 2219
کد خبر: 84727768
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 افتتاح طرح های نیمه کاره ورزشی در ایذه و باغملک در اولویت است

اهواز -ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات ما در حوزه ورزش بسیار زیاد است اما در سال جاری به دنبال این هستیم که پروژه‌های نیمه کاره و با اولویت را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر وزیر ورزش به این شهرستان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حوزه ورزش در شهرستانهای ایذه ، باغملک و دزپارت مشکلات عدیده ای داریم که ضعف در امکانات زیر ساختی و زیر بنایی مهمترین آنهاست.

وی افزود: در ۲ سال گذشته تلاش زیادی کردیم که شرایط را عوض کنیم ، در این زمینه توفیقاتی نیز حاصل شد اما آنچه مد نظر ما بود به صورت کامل محقق نشد، در واقع انتظارات ما بیشتر است.

ایزدپناه ادامه داد: پروژه‌هایی مانند خانه کشتی، خانه کاراته و سالن ورزشی بانوان در ایذه و استخر باغملک با درصد پیشرفت فیزیکی بالا نیمه کاره رها شده‌اند که باید فکری به حال آنها شود.

وی با انتقاد از اینکه شهرستان ایذه با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تنها یک ورزشگاه و زمین چمن دارد تصریح کرد: قطعا به دنبال افتتاح ورزشگاه دوم ایذه خواهیم بود تا مقداری از دغدغه ورزشکاران این حوزه کاسته شود.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از مشکلات و ضعف زیرساخت های ورزشی در روستاها سخن گفت و تاکید کرد: در واقع نقطه ای در ایذه، باغملک و دزپارت وجود ندارد که مشکل امکانات ورزشی نداشته باشد، به همین دلیل با حساسیت بالایی مسائل این حوزه را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: از ماهها قبل با وزیر ورزش و جوانان جلسات و تماس‌هایی داشتیم و مشکلات حوزه ورزش این سه شهرستان را به وی منتقل کردیم اما دنبال این بودیم که وزیر ورزش از منطقه بازدید میدانی داشته باشد و شرایط را از نزدیک مشاهده کند.

ایزدپناه ادامه داد: پس از چندین مرتبه تاخیر در این سفر ، بالاخره این بازدید میدانی انجام شد. وزیر ورزش ابتدا از ورزشگاه باغملک دیدن کرد و سپس از استخر باغملک که با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده است بازدید کرد و در نهایت با برگزاری جلسه در فرمانداری باغملک، مشکلات بخش‌های مرکزی، صیدون، میداود و قلعه‌تل بررسی شد.

وی افزود: این مناطق استعدادهای زیادی دارند اما با ضعف امکانات روبرو هستند ، تمام این مسائل به صورت شفاهی و کتبی به وزیر انتقال داده شد، البته دکتر سجادی اذعان کرد که پیش از حضور در منطقه ورزش ایذه و باغملک را مورد بررسی قرار داده است و در جریان بی مهری به این شهرستان‌ها قرار گرفته است.

نماینده ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ایذه نیز از خانه کشتی بازدید کردیم، این پروژه که به حال خود رها شده بود از سال گذشته با تزریق ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار مجددا شروع به کار کرده است و پیشرفت خوبی نیز داشته است اما برای افتتاح نیازمند تزریق بودجه است.

در ادامه نیز در جلسه‌ای که با حضور مسوولان شهرستان، هیات های ورزشی و باشگاه‌ها برگزار شد مشکلات ورزش ایذه بیان شد.

وی اذعان کرد: در نهایت مقرر شد در جلسه ای که به زودی در تهران برگزار خواهد شد، شرایط ورزش این سه شهرستان بررسی و اولویت بندی لازم انجام شود تا چند پروژه در سال جاری تامین بودجه شده و به بهره‌برداری برسند.

ایزدپناه گفت: با توجه به نیاز مبرم ورزش ایذه، تکمیل مجموعه ورزشی کلدوزخ به عنوان اولویت اصلی ما خواهد بود، تکمیل خانه کشتی و سالن ورزشی بانوان نیز دیگر اولویت‌های ما در ورزش ایذه خواهد بود. در باغملک نیز اولویت اصلی ما تکمیل استخر این شهرستان خواهد بود، در بخش میداود باغملک نیز به دنبال تکمیل یک زمین چمن خواهیم بود.

وی سطح مطالبات ورزشی را در این سه شهرستان بسیار بالا دانست و اظهار داشت: دلیل این مطالبات به حق ما نیز فقر شدید امکانات ورزشی در این مناطق بوده است، البته بطور طبیعی به سرانجام رساندن همه این مطالبات در سال جاری ممکن نخواهد بود به همین دلیل به دنبال اولویت‌ها خواهیم رفت‌ تا در سال جاری به بهره برداری برسند.

وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر خود به استان خوزستان روز پنجشنبه راهی باغملک و ایذه شد و از برخی پروژه های نیمه کاره این ۲ شهرستان بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha