۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84727909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان مالی شهرستان بشرویه نیاز است

بیرجند - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهرستان بشرویه گفت: ۱۸ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان نیاز است که امیدواریم با کمک‌های مردمی در ماه رمضان زمینه آزادی آنان فراهم شود.

محمد اسماعیلی‌اول روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۶ زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد این شهرستان در زندان هستند که مجموع بدهی آنان حدود ۱۸ میلیارد ریال است.

وی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای مردم و خیرین است که هرچند با مبالغ اندک، می‌توانند گره‌ای از زندگی یک زندانی و خانواده او باز کنند.

مسوول دبیرخانه جشن گلریزان شهرستان بشرویه ادامه داد: پیرو برگزاری جلسات مقرر شد سلسه برنامه‌های جشن گلریزان با حضور اعضا در روستاهای این شهرستان برگزار شود.

وی گفت: همچنین نشست‌هایی با اصناف و بازاریان، کشاورزان و دامداران، پزشکان، فرهنگیان و آحاد مردم در مساجد و تکایای مذهبی همزمان با اولین شب از لیالی قدر آغاز شد و در نهایت جشن گلریزان و برنامه محوری ششم اردیبهشت ماه با حضور مدیران و مسوولان استانی و شهرستانی، معتمدان، متنفذان، خیرین و آحاد مردم برگزار می‌شود.

اسماعیلی‌اول بیان کرد: در این راستا به منظور جمع‌آوری هدایا و نذورات مومنان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان، برنامه‌های جشن گلریزان از اولین شب قدر آغاز شد و تا ششم اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: در این برنامه‌ها سعی شده از ظرفیت روحانیون مستقر در روستاها، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی روستا، معتمدین و سایرین بهره‌گیری شود.

رییس شورای اسلامی شهرستان بشرویه از همراهی، همکاری و قول مساعد ستاد دیه استان خراسان جنوبی درخصوص تامین بخش قابل توجهی از این مطالبات نیز قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha