۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84728750
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در زنجان اطلاعات خود را در سامانه ویرایش کنند

زنجان - ایرنا - رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان زنجان از امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از اولین روز اردیبهشت ماه جاری خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند برای برای ویرایش اطلاعات خود به سامانه مراجعه کنند.

امیر رسولی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امکان در پاسخ به درخواست‌های مکرر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

وی اظهار داشت: متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام، اشتباه درج کرده‌اند، می‌توانند از روز ۱۴۰۱/۲/۱ به مدت یک ماه، با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: متقاضیان پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ مندرج در سامانه توجه کنند.

رسولی تاکید کرد: در صورت عدم امکان تأمین زمین در شهر محل درخواست، در نزدیکترین شهر ممکن به شهر محل درخواست تأمین زمین صورت می‌پذیرد.

به گزارش ایرنا، به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نسبت به استانهای دیگر پیشرو بوده و اقدامات قابل توجهی در این خصوص انجام شده است.

بیات منش با بیان اینکه اجرای این طرح از سال ۱۳۹۹ در استان زنجان آغاز شده است، اظهار داشت: واحدهای مسکونی در قالب قانون جهش تولید چهار میلیون مسکن در چهار سال احداث می شود که سال گذشته بر اساس برنامه حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی سهم زنجان اعلام شده که ۲۰ هزار واحد از سهم جمعیت بیشتر است.
وی گفت: ۷۰ هزار مجموع واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به شمار می رود که باید توسط تعاونی های مسکن و بخش دولتی در مناطق شهری و روستایی  ساخته شود.
بیات منش ادامه داد: از ۷۰ هزار واحد مسکونی این طرح ۵۰ هزار در شهرها و ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در روستاهای استان احداث می شود.
وی اضافه کرد: احداث ۱۲ هزار واحد مسکونی سهم بخش خصوصی در ۲۱ شهر زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha