۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84728861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار بیماران بستری کرونا در کردستان کاهش چشمگیری یافت

سنندج- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر ۲۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که این تعداد حاکی از کاهش بی سابقه ناشی از کرونا است.

آرزو فلاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روند ابتلا به کرونا در استان هم کاهشی است و برای دومین روز پیاپی تنها ۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها در چهار شهرستان شاهد بستری بیماران هستیم، اضافه کرد: ۲۲ بیمار در سنندج، سه بیمار در سقز، ۲ بیمار در مریوان و یک بیمار در سروآباد تحت مداوا هستند و تعداد بیماران بستری در بخش آی‌سی‌یو نیز با کاهش بی سابقه تک رقمی شده و به عدد ۶ رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه استان امروز پنجمین روز پیاپی بدون فوتی کرونا را پشت سر گذاشت، افزود: امیدواریم با رعایت پروتکلهای بهداشتی و نیز اقدام برای واکسیناسیون گسترده شاهد ریشه‌کنی این بیماری باشیم.

فلاحی یادآور شد: براساس آخرین رنگ بندی کرونایی، سقز، بانه، دیواندره، مریوان و قروه در وضعیت آبی قرار دارند و بیجار، دهگلان، سنندج، کامیاران و سروآباد زرد هستند.

کرونا از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون در کردستان ۲ هزار و ۱۵ قربانی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha