گازرسانی به ۴۵ روستای شهرستان خوی در حال انجام است

ارومیه - ایرنا - رییس اداره گاز خوی با بیان اینکه اقدامات جهادی دولت برای خدمات رسانی به مردم ادامه دارد، گفت: گازرسانی به ۴۵ روستای این شهرستان در دست انجام است.

به گزارش ایرنا، علی نصرالهی روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با گازرسانی به این ۴۵ روستا بیش از چهار هزار و ۴۸۹ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اتصال چهار روستای شهرستان خوی به شبکه گاز سراسری طی سال گذشته، افزود: این چهار روستا با صرف ۵۵ میلیارد ریال اعتبار به شبکه سراسری گاز متصل و بیش از ۲۲۰ خانوار از گاز شهری برخوردار شدند.

رییس اداره گاز خوی همچنین به آغاز مراحل اجرایی گازرسانی به ۱۵ مورد از صنایع این شهرستان اشاره کرد و گفت: پیرو برنامه جایگزینی سوخت صنایع، سال‌ قبل همچنین ۱۳ مورد از صنایع نیز به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

وی گازرسانی به حفرات خالی شهرستان خوی را از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی اداره گاز دانست و یادآور شد: در همین راستا با گازرسانی به حفرات خالی خوی، یک هزار و ۴۶۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

آذربایجان‌غربی تا یک دهه گذشته یکی از استان‌های کم برخوردار در حوزه گازرسانی بود ولی اکنون به استانی نسبتا برخوردار تبدیل شده است.

این استان به دلیل شرایط جغرافیایی کوهستانی یکی از مناطق سخت در بحث گازرسانی محسوب می‌شود ولی شرکت گاز به نحو شایسته‌ای خدمات خود را در تمام مناطق مختلف این استان گسترش داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha