۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴
کد خبر: 84729574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناپایداری جوی تا پایان هفته مهمان مازندران است

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴
کد خبر: 84729574
ناپایداری جوی تا پایان هفته مهمان مازندران است

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران از تدوام ناپایداری جوی از امروز تا پایان هفته جاری خبر داد و پیش‌بینی کرد که آسمان استان در طی این مدت نیمه ابری و با رگبار باران و وزش باد همراه است.

به گزارش ایرنا، هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد از امروز تا روز دوشنبه بویژه در بعد از ظهر و شب ، بارش‌های پراکنده باران ارتفاعات و نواحی غرب استان را فرا می‌گیرد و از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری با افزایش ناپایداری های جوی ، شهروندان در نیمه غربی استان گاهی بارندگی و وزش باد و در نیمه شرقی نیز بارش‌های پراکنده باران و وزش باد را شاهد خواهند بود.

هواشناسی مازندران اعلام کرد که که تغییرات دمایی در طول این هفته در مازندران قابل توجه نخواهد بود و میانگین دمای هوای استان در مناطق مختلف بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

شرایط جوی مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی در روز جاری صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار باران و وقوع رعد و برق پراکنده و وزش باد و در روز دوشنبه نیز نیمه ابری گاهی با افزایش ابر بویژه در ارتفاعات و غرب استان با رگبار باران، رعد و برق پراکنده و وزش باد همراه است.

طبق پیش‌بینی هواشناسی، آسمان مازندران در سه‌شنبه نیمه ابری و در بعدازظهر و شب ابری گاهی با رگبار باران، وزش باد و احتمال وقوع رعد و برق و از چهارشنبه تا پایان هفته جاری نیز نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر و شب ابری بویژه در ارتفاعات با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد همراه است.

داده‌های آماری از ایستگاه‌های هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که ساری با ۲۲.۹ و کلاردشت با ۱۳.۷  درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته تغییر چندانی نخواهد داشت.

جدول پیش‌بینی ۱۲ ساعته دریایی هواشناسی مازندران، وضعیت دریای خزر طی امروز و فردا را همراه با موج کوتاه و با باد ملایم پیش‌بینی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha