۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84729715
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه شاهرود عرضه می‌شود

شاهرود - ایرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب با موضوع‌های گوناگون از پنجم تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی و هنری مهر این شهر به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

محمد تقی یزدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه ۲۸ هزار جلد کتاب از ناشران ملی، استانی و همچنین کتاب‌های نوشته شده توسط نویسندگان بومی ارائه می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و همچنین ترغیب شهروندان برای خرید کتاب دانست و ابراز داشت: کتاب‌ها شامل موضوع‌های مذهبی، هنری، روانشناسی، پزشکی، تاریخی، کودک و نوجوان، شعر و ادبیات، رمان، خانواده، آشپزی و زبان انگلیسی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود ادامه داد: این نمایشگاه از پنجم تا ۲۸ اردیبهشت ماه به مناسبت ماه رمضان و گرامیداشت هفته معلم دایر است.

یزدی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت هشت تا ۲۰ به روی علاقه‌مندان باز است، اظهار داشت: برای خرید کتاب‌های این نمایشگاه ۱۰ تا  ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه در روزهای تعطیل نیز دایر است، افزود: این نمایشگاه در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۹ عصر فعال است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه نمایشگاه کتاب عصر دوشنبه (فردا) ساعت ۱۸ افتتاح می‌شود، ابراز داشت: این نمایشگاه به همت انتشارات گل بیتا (تهران) و با همکاری این اداره برگزار می‌شود.

یزدی، محل برپایی نمایشگاه را بلوار کارگر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد و گفت: در کنار این نمایشگاه کتابت قرآن کریم با خط نستعلیق، ثلث و شکسته با حضور استادان انجمن خوشنویسان شهرستان شاهرود انجام می‌شود.

در استان سمنان ۳۶ ناشر و  ۳۹۰ مولف فعالیت دارند که از این تعداد ۱۰۰ تن شاهرودی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha