۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبر: 84730020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در خاک آرام گرفت

مشهد- ایرنا- پیکر شادروان دکتر "سید مرتضی احتشام‌فر" رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی روز یکشنبه پس از تشییع در حرم مطهر رضوی، در آرامگاه خواجه ربیع مشهد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر احتشام‌فر که ۶۲ بهار از زندگی را پشت سر گذرانده بود، همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به علت بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

شادروان سید مرتضی احتشام‌فر، دانش‌آموخته پزشکی و PHD ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که پس از فراغت از تحصیل در مسوولیت‌های متعددی نظیر رییس بیمارستان‌های قوچان و چناران، رییس مرکز بهداشت استان، معاون بهداشتی استان، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان، دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و مشاور رییس دانشگاه در امور اجتماعی و دبیر کمیته خدمات سفر استان خدمات ارزنده‌ای را از خود به یادگار گذاشته است که رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی آخرین مسوولیت وی در دوران حیاتش بود.

                                                                                     پیکر رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در خاک آرام گرفت

پیام تسلیت مشاور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی 

مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیّرین سلامت و مشارکت های مردمی طی پیامی درگذشت دکتر احتشام فر مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی را تسلیت گفت.

در پیام دکتر رضا محمودی لموکلی آمده است: انسانهای خیراندیش سرمایه های ارزشمند برای جامعه هستند که تلاش سخاوتمندانه این عزیزان یاریگر همنوعان است و واژه خدمت و مهربانی به دیگران را به خوبی شناخته و آثار وجودی اعمال خیر آنان نسل ها باقی می ماند.

وی خاطر نشان کرد: بی تردید تلاش برای جلب کمک های خیرین و ارائه خدمات در حوزه سلامت، ره توشه آخرت است که سالهای متمادی دردمندان و نیازمندان از آن بهره برده و دعای خیر آنها شامل حال این عزیزان می‌باشد.

پیام تسلیت رییس دانشکاه علوم پزشکی مشهد

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در پیامی درگذشت دکتر سید مرتضی احتشام فر "رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی" را تسلیت گفت.

دکتر محمد علی کیانی در این پیام خاطر نشان کرد: مصیبت درگذشت دکتر سید مرتضی احتشام فر، از مدیران دلسوز وخدوم و خوشنام دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجب تاسف و تالم بسیار گردید.

وی در این پیام آورده است: بی تردید سالها فعالیت ارزنده ایشان در جامعه دانشگاهی به ویژه در حوزه بهداشت و هم افزایی برای حضور خیرین سلامت ،منشأ خدمات ماندگاری بوده است که هرگز از یادها نخواهد رفت و قطعا باقیات صالحات برای ایشان در سرای آخرت خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha