۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84730501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدان با ۳۹۲ تیم آماده رقابت در مینی فوتبال کشوری جام پرچم شد

همدان- ایرنا- رییس کمیته مینی فوتبال همدان گفت: پرونده حضور این استان در مسابقات کشوری مینی فوتبال جام پرچم ویژه روستاییان و عشایر با نام نویسی ۳۹۲ تیم بسته شد.

«میثم ناصرنژاد» روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین دوره از این مسابقات با مساعدت و حمایت‌های معاونت توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی ‌محلی، فدراسیون ورزش‌های همگانی، دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان و انجمن مینی فوتبال در ۲ بخش بانوان و آقایان بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ۳۹۲ تیم در سطح روستاهای استان همدان برای حضور در این مسابقات نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۱۳ تیم را بانوان تشکیل می‌دهند.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۰ هزار و ۴۵ تیم از ۳۱ استان کشور در این رقابت‌ها نام نویسی کردند که همدان با لحاظ تعداد تیم در رده ۲۶ کشور قرار گرفت.

وی یادآور شد: بازیکنان هر تیم باید ساکن یک روستا باشند و البته هیچ محدودیتی در تعداد تیم‌های شرکت کننده از هر روستا در این مسابقات وجود ندارد و با این حال تاکنون فقط یک تیم از هر روستا ثبت نام داشته است.

رییس کمیته مینی فوتبال کشور اضافه کرد: هم اکنون کاربررسی فرم‌ها و حذف فرم‌های ناقص و تکراری آغاز شده و به محض پایان این فرایند، آمار دقیق تیم‌هایی که می‌توانند در مسابقات شرکت کنند، زمان برگزاری مراسم قرعه کشی و همچنین زمان شروع مسابقات از طریق دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان برای ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها ارسال و همزمان درسایت انجمن مینی فوتبال نیز اطلاع رسانی و قابل مشاهده خواهد بود.

وی اظهار داشت: قرعه کشی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات از هر استان توسط کارگروه برگزاری مسابقات در آن استان برگزار و نتایج قرعه کشی و همچنین محل و زمان برگزاری مسابقات، نحوه تحویل مدارک برای صدور کارت شناسایی و تحویل لباس‌ها در هر بخش از سوی کمیته برگزاری مسابقات در هر استان به اطلاع سرپرستان تیم‌ها خواهد رسید.

شروع این مسابقات اواخر اردیبهشت ماه جاری اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha