۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 2142
کد خبر: 84730748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه داد

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری گیلانغرب با اشاره به اینکه ملت ایران همواره حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود، گفت: این حمایت‌ها در روز جهانی قدس امسال بیشتر از گذشته خواهد بود و امیدوارم به زودی شاهد نابودی رژیم اشغالگر قدس باشیم.

«حشمت رضایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در آستانه روز جهانی قدس افزود: گفت: نظام جمهوری اسلامی اسلامی ایران و ملت الهی ما همواره با دوراندیشی رهبر معظم انقلاب به تقویت جنبش‌های مقاومت و حزب الله لبنان، سوریه و یمن که همه اینها بازوانی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند، پرداخته است.

جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و فشارهای رسانه‌ای توسط این رژیم کودک‌کش در سایه ایجاد بحران ها در نقاط مختلف دنیا برای دور ساختن اذهان از موضوع فلسطین صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: مردم ما همواره در مشارکت های سیاسی همچون دیگر صحنه ها نقشی پررنگ را داشتند و به ندای رهبرشان لبیک گفتند این بار هم به طور یقین در روز جهانی قدس بار دیگر همراهی و همگامی و خود را با مردم مظلوم فلسطین باحضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس به شایستگی نشان خواهند داد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: رژیم جعلی اسراییل، سرزمین آبا و اجدادی مردم فلسطین را غصب نموده و وجود هر بحرانی را فرصتی مناسب برای دور نمودن ذهن جهانیان از مردم فلسطین  می داند.

وی اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از یمن و سوریه و لبنان گرفته تا موضوع اوکراین به دنبال این است تا افکار را متمرکز به سوی کانون های بحران در دیگر کشورها نماید چرا که بحران زایی را دوست دارد تا سیاست های کثیف خود را اجرایی کند اما نظام اسلامی ما همواره حامی ملت مظلوم فلسطین بوده اند.

رضایی ادامه داد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس که با هوشمندی حضرت امام راحل صورت گرفت و امروز با تداوم این راه رهبری مقام عظمای ولایت بیش از پیش در دنیا طنین‌ انداز شده و این به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha