۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 2142
کد خبر: 84730750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسلمانان جهان باید در مقابل جریان ظلم یک صدا شوند

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه گیلانغرب گفت: همه مسلمانان جهان امروز باید در مقابل جریان ظلم همراه، همدست، همکلام و هم صدا شوند چون پیروزی از آن اسلام و شکست با استکبار و ظالمان است.

حجت‌ الاسلام و المسلمین «مجتبی فاطمی‌نسب» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روز جهانی قدس و تاکید بر حضور در راهپیمایی این روز افزود: رژیم صهیونیستی این روزها خوی استکباری خود را بیش از هر زمان دیگری نسبت به مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: جریان فلسطین امروز نه تنها در سرزمین‌های اشغالی بلکه در دیگر نقاط دنیا هم زمینگیر شده است و قرآن به عنوان یک دستور به جامعه مسلمین می فرماید غیظ خود را به کفار نشان دهید.

امام جمعه گیلانغرب گفت: مصداق این غیظ هم حضور ما در راهپیمایی روز قدس و حمایت قاطع از مردم ستمدیده فلسطین است. امروز مردم مظلوم فلسطین در مقابل زورگویی رژیم صهیونیستی بیش از هرزمان دیگری ایستاده اند و این مقاومت تنها در سرزمین‌های اشغالی بلکه در دیگر نقاط دنیا به همین شکل است.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: امروز می‌بینیم دشمن در یمن و در بسیاری از نقاط دیگر به دنبال تفرقه است و از هر زاویه ای تلاش می کند ضربه خود را بزند از این رو اتحاد و همدلی مسلمین در مقابل جریان ظلم بیش از هر مقطع دیگری تا دستیابی به پیروزی نهایی ضروری است.

وی گفت: جریان فلسطین اکنون مهمترین مساله جهان اسلام است و اهمیت این موضوع در روز جهانی قدس بایستی پر رنگ تر از گذشته نشان داده شود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزاتر نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha