۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84730885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گیلان میزبان ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج کارگری است

رشت - ایرنا - مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت: به مناسبت هفته بسیج کارگری، ۲۰۰ برنامه در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عباس اسکندری روز دوشنبه در اولین روز از هفته بسیج کارگری در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در رشت اظهار کرد: این برنامه ها، در بخشهای مختلف فرهنگی ، هنری ، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در شهرهای مختلف این استان انجام می‌شود.

وی افزود: گلباران و عطرافشانی مزار شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، دیدار با استاندار گیلان ، دیدار با خانواده شهدای کارگر و تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه در سطح استان گیلان، از مهمترین محورهای این برنامه ها طی هفته جاری بشمار می رود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان ادامه داد: برپایی یادواره ۴۱۸ شهید کاگر استان گیلان به منظور پاسداشت شهدای کارگری، برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی ، شرکت در راهپیمایی روز قدس با حضور کارگران بسیجی و کارفرمایان، دیدار با کارگران از کار افتاده ، بازدید از شرکت ها و کارخانجات، توزیع بسته های معیشتی بین کارگران نیازمند و برگزاری مسابقات ورزشی بین کارگران از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج کارگری در استان گیلان است.

اسکندری بیان کرد: کارگران رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و این هفته فرصتی است که عملکرد این جهادگران در عرصه حضور و تولید، تجلیل و قدردانی شود و خدمات آنان نیز به گوش جهانیان رسانده شود و بهترین تجلیل از کارگران ، دیدار چهره به چهره با این تلاش‌گران ، رسیدگی به امورات کار و کارگری و گوش دادن به مشکلات آنان است.

وی اضافه کرد: ما در بسیج کارگری ۲ طرح شهید برونسی و شهیذ کریمی را دبنال می‌کنیم که طرح شهید برونسی مربوط به فرهنگ سازی تولید داخلی در سطح استان گیلان است و طرح شهید کریمی نیز ، رفع موانع تولید می باشد که در این راستا، میز خدمت تخصصی را با ادارات متولی رسیدگی به امورات کارگران و کارخانجات برپا می کنیم.

وی به شهید برونسی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار استادکار بنّا و از فرماندهان دفاع مقدس بود که مقام معظم رهبری نیز از این شهید به نیکی یاد کردند که این امر منزلت و مقام کارگران را نشان می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha