۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84730895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آثار تجسمی هنرمند چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به نمایش گذاشته شد

شهرکرد - ایرنا - نمایشگاه آثار تجسمی با نمایش ۳۵ تابلو نقاشی اثر هنرمند چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی و هنرمندان در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در نمایشگاه آثار نقاشی عاطفه شاهقلیان، ۳۵ تابلوی رنگ و روغن، سیاه‌قلم و مداد رنگ در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. این نمایشگاه تا هشتم اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۳ در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پذیرای بازدیدکنندگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا و ۲ سال خانه‌نشینی اهالی هنر و فرهنگ موجب شد تا برنامه‌های مرتبط با این حوزه همچون برپایی نمایشگاه‌ها با محدودیت رو به رو شود، گفت: در حال حاضر فرصت مناسبی برای برقراری دوباره ارتباط موثر بین مخاطبان و آثار هنری فراهم شده و لازم است همه هنرمندان برای استفاده از این فرصت به خلق آثار و نمایش آن‌ها برای عموم بپردازند.

ابراهیم شریفی افزود: جای خوشحالی است که گرایش عموم مردم و مسوولان به سمت هنر و پذیرش اثرگذاری آن در حل مسائل مختلف نیز افزایش‌یافته است.

وی رسایی و شیوای زبان هنر را یادآور شد و ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های هنری می‌تواند در انتقال مفاهیم و مضامین نقش مهمی را ایفا کند و امید می‌رود تا پایان سال شاهد برپایی نمایشگاه بیشتری از هنرمندان استانی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha