دولت سیزدهم عرصه را برای ورود «مدیران جوان و تازه نفس» باز کرده است

تهران- ایرنا- نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه دولت سیزدهم عرصه را برای ورود مدیران تازه نفس باز کرده است گفت: ادامه این روند موجب امید بخشی در جامعه خواهد شد.

محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد راهبرد جوان گرایی در دولت سیزدهم گفت: در سودمندی مدیریت جوان تردیدی نیست قاعدتا ظرفیت انرژی و طراوتی که در جوانانی برای مدیریت است و انگیزه ای که برای رشد شخصی دارند موجب می شود بسیاری از کارهای ناشدنی انجام شود، البته حضرت علی (ع) می فرمایند: فکر انسان سالخورده در نظر من محبوبتر از چابکی جوان است این کلام می رساند که اگر ما بتوانیم چابکی جوانان را با تجربه، فکر و اندوخته های مدیران کهنسال تلفیق کنیم یقینا نتیجه بخش خواهد بود.

نماینده مردم خمینی شهر تصریح کرد: اگر بخواهیم صرفا بر جوانگرایی تاکید کنیم و از تجربه و آزمون خطاهای گذشته درس نگیریم موجب تکرار  آزمون  و خطاهای گذشته می‌شود و به ضرر کشور است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم عرصه را برای ورود مدیران تازه نفس باز کرده است گفت:این رویه مناسبی است که در دولت  اتفاق افتاده اگر بخواهیم در این مورد قضاوت عادلانه کنیم در برخی وزراتخانه ها این روند با موفقیت مواجه بوده و در برخی از نهادهای دولتی هم این اقدام نیاز به اصلاح و ترمیم دارد.

نقدعلی اضافه کرد: دولت آیت الله رییسی در تصمیم گیری و جوان گرایی موفق بوده است و می تواند این  الگو را در نهادهایی که نیاز به اصلاح دارد اعمال کند اگر  این رویه با درایت عملیاتی شود امید بخشی در جامعه  تقویت و در حل مشکلات کشور موثر است.

وی حضور رییس جمهور در بین مردم برای رصد مشکلات را نتیجه بخش عنوان کرد و گفت: مردم  به تصمیمات اجرایی دولت سیزدهم  دل بسته اند و حضور دربین مردم و گزارش دهی می‌تواند امید بخشی در جامعه را تقویت کند. در آموزه های دینی هم تاکید شده که بین مردم و حاکم، حجابی نباشد بی شک این حضور و رفتن در بین مردم می تواند در تسریع بخشی حل مشکلات  کشور مهم باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مورد نقش جهاد تبیین برای امید بخشی در جامعه گفت:بیان واقعیت های کشور و جلوگیری از پیش دستی کردن رسانه های معاند در ارائه اطلاعات غلط را در لباس اطلاعات واقعی به مردم، از ثمرات جهاد تببین است.

وی افزود:  اگر مردم  تصمیمات واقعی، و تنگناهای که  مانع موفقیت کار  دولت می شود را بدانند حتما برای حل مشکلات کشور با دولت همراهی می‌کنند و اگر تبیین نباشد ممکن است سو تفاهماتی شکل گیرد و دولت  همراهی مردم را از دست دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha