ازدحام اینترنتی هواداران نساجی در سامانه بلیت‌فروشی مسابقات فوتبال

ساری – ایرنا – سرگردانی هواداران نساجی برای خرید بلیت مسابقه فینال جام حذفی با وجود اعلام رسمی مجاز بودن حضور هواداران در ورزشگاه، در فاصله یک روز مانده تا مسابقه همچنان ادامه دارد ؛ به طوری که چند هزار هوادار چشم به سایت بلیت‌فروشی مسابقات فوتبال دوخته‌اند تا از خرید بلیت عقب نمانند.

به گزارش ایرنا، بلاتکلیفی هواداران دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک برای حضورشان در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه فینال در حالی به روز پیش از برگزاری مسابقه رسیده که دوشنبه‌شب اعلام شد مسابقه فینال در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران برگزار می‌شود.

شامگاه دوشنبه مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در ارتباط تلفنی با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به بلاتکلیفی‌های مربوط به مسابقه فینال پایان داد و اعلام کرد که بازی فینال جام حذفی بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران با حضور هواداران برگزار خواهد شد و در جلسه‌ای که با هدف هماهنگی برگزار می‌شود در مورد تعداد تماشاگران تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

اما مراجعه به سامانه بلیت‌فروشی مسابقات فوتبال کشور تا ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه نشان می‌دهد که بلیت‌فروشی مسابقات هنوز آغاز نشده است. علاوه بر پیام‌های متعددی که هواداران نساجی در صفحه‌ها و گروه‌های هواداری بابت کسب اطلاع از آخرین وضعیت فرآیند تهیه بلیت منتشر می‌کنند، نگاهی به آمار کاربران برخط سامانه بلیت‌فروشی نیز میزان انتظار هواداران را نشان می‌دهد. در سایت سامانه فروش بلیت مسابقات فوتبال ایران ساعت ۱۱ امروز -سه‌شنبه- دو هزار و ۶۲۴ نفر به طور همزمان کاربر سایت بودند تا بلافاصله پس از آغاز بلیت‌فروشی خرید بلیت را انجام دهند.

با توجه به این‌که در مسابقه فینال سهمیه هر دو تیم برای حضور هواداران برابر است و سقف ظرفیت حضور تماشاگر در مسابقه نیز احتمالا همان ۳۰ هزار نفر در نظر گرفته می‌شود، به همین دلیل احتمالا بسیاری از هواداران نساجی که در بازی نیمه‌نهایی توانستند وارد ورزشگاه شوند نمی‌توانند بلیت تهیه کنند و برای خرید بلیت عجله دارند.

آن‌طور که مسئولان باشگاه و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفته‌اند، طبق مقررات احتمالا سقف تعداد حضور هواداران در ورزشگاه مانند بازی‌های گذشته ۳۰ هزار نفر خواهد بود که پنج هزار بلیت خارج از سهمیه بین هواداران عرضه می‌شود و سهم هر باشگاه نیز ۱۲ هزار و ۵۰۰ بلیت است.

اما فعلا هواداران هر دو تیم منتظر باز شدن سامانه بلیت‌فروشی هستند. مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی روز سه‌شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این که بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود شکی نیست. اما هنوز ظرفیت مد نظر برای حضور هاداران اعلام نشده است.

مجتبی ابراهیمی افزود: جلسه‌ای در سازمان لیگ در حال برگزاری است که سهمیه تیم‌ها و تعداد مجاز حضور هواداران مشخص و ابلاغ شود. همچنین امروز قرار است در استانداری هم جلسه‌ای برگزار شود تا اقدامات نهایی برای اعزام هواداران مورد بررسی قرار بگیرد.

تیم فوتبال نساجی مازندران ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت باید در ورزشگاه آزادی برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال کشور به مصاف آلومینیوم اراک برود.

هواداران نساجی در دو بازی گذشته این تیم در جام حذفی از مازندران به تهران رفتند و به تشویق تیم‌شان پرداختند. به طوری که در بازی با استقلال حدود سه هزار هوادار و در بازی با مس کرمان نزدیک به ۳۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha