۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84731988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۸ تن نهاده دامی قاچاق در میاندوآب کشف شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبر: 84731988
۷۸ تن نهاده دامی قاچاق در میاندوآب کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری ماموران این انتظامی، ۷۸ تن نهاده دامی از نوع ذرت قاچاق از سه دستگاه کامیون در این شهرستان کشف و ضبط شد. 

به گزارش ایرنا، سرهنگ فخرالدین رستم پور روز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری، به سه دستگاه کامیون حامل نهاده های دامی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها این میزان نهاده دامی از نوع ذرت قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب اضافه کرد: در این رابطه سه دستگاه کامیون توقیف و سه متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ رستم‌پور از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، میاندوآب به دلیل قرار گرفتن در محل ارتباط استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و آذربایجان‌شرقی یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق از شهرهای مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به سمت شهرهای عمقی کشور به شمار می‌رود.

این شهرستان در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و با جمعیتی بالغ‌ بر ۲۷۰ هزار نفر به عنوان سومین شهر پرجمعیت این استان به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha