۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۷:۳۰
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84732042
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۶۴۷ مسکن خسارت دیدگان از حوادث در غرب خراسان رضوی بازسازی شد

سبزوار- ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار گفت: ۶۴۷ مسکن خسارت دیدگان از حوادث به ویژه سیل در شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی بازسازی شد.

غلامعلی رستم نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای مسکونی که بیشتر در مناطق روستایی قرار دارند طی سه سال اخیر با استفاده از تسهیلات کم بهره و کمک های بلاعوض بازسازی و تحویل خانوارها شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی بازسازی ۱۵ واحد مسکونی شهری با ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات ساخت و ۲۹۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای هر واحد مسکونی و ۷۱ واحد مسکونی روستایی با ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات ساخت و ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض آغاز شده است

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار گفت: در مجموع ۱۷ هزار و ۸۴۳ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۹۰۸ واحد مسکونی روستایی در شهرستان سبزوار با استفاده از تسهیلات طی سالیان گذشته مقاوم سازی شده است.

رستم نیا افزود: امسال نیز پرداخت تسهیلات نهضت ملی جهش تولید مسکن به مبلغ ۲ میلیارد ریال و دوره ساخت و بازپرداخت ۲۰ ساله در روستاهای شهرستان شروع شده است.

۳۳هزار و ۵۶۵ نفر در ۱۳۵ روستا در شهرستان سبزوار زندگی می‌کنند.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha