رسانه‌های چهارمحال و بختیاری وحدت‌آفرین باشند

شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال‌وبختیاری نیاز اصلی استان را همدلی و وفاق برای توسعه دانست و تاکید کرد:رسانه ها نقش مهمی در ایجاد همدلی و وفاق برعهده دارند و در این زمینه پویاتر و فعال‌تر عمل کنند.

به گزارش ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری افزود: برای حاکم شدن وحدت، وفاق و هم‌افزایی بین تمام اقشار جامعه و بین مردم و مسوولان به همراهی رسانه‌ها نیاز است و لازم است رسانه‌های استانی تلاش کنند  نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

وی نقد سازنده را موجب رشد و تعالی دانست و گفت: نقد دارای شاخصه‌هایی همچون عالمانه، صادقانه، آگاهانه و دلسوزانه است و بیان راهکار نیز می‌تواند به سازنده بودن آن کمک کند، از این رو مسوولان استانی پذیرای نقدهای سازنده هستند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه لازمه حرکت استان در مسیر پیشرفت و تعالی، تقویت وحدت است، تصریح کرد: تمامی کسانی که دغدغه‌مند این رشد و پیشرفت هستند باید کمک کنند تا این همدلی شکل گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال‌ و بختیاری نقش موثر رسانه‌ها در تمامی ابعاد را یادآور شد و از آن‌ها خواست در راستای امیدآفرینی در جامعه کمک‌کننده باشند.

حسین‌میرزایی همچنین با دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: با تلاش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و همکاری مطلوب مردم استان، شرایط شیوع کرونا در وضعیت آرامی است و مردم می‌توانند با حضور پر شور خود در این راهپیمایی بار دیگر به ندای امام خمینی (ره) در دفاع از مظلومان لبیک بگویند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha