۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹
کد خبر: 84732348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار فارس عروج جانباز دفاع مقدس در گراش را تسلیت گفت

لارستان- ایرنا- استاندار فارس در پیامی عروج ملکوتی سردار سرافراز حاج "مهدی نیساری" جانباز شیمیایی ۵۵ درصد و مدافع حرم اهل بیت (ع) و از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

محمد هادی ایمانیه روز سه شنبه در این پیام آورده است: اگر چه فقدان این سردار و جانباز سرافراز برای خانواده معظم و مردم شهرستان گراش اندوه بزرگی است اما راه پرفیض این مردان حق همواره ادامه خواهد داشت.

استاندار فارس در این پیام تسلیت افزوده است: حاج مهدی نیساری همچون همرزمان و رزمندگان شجاع این مرز و بوم با غیرت و شجاعت برای دفاع از کیان و ناموس این سرزمین دفاع کردند و تا پای جان ایستادند.

ایمانیه در پیام خود تصریح کرده است: این جانباز والامقام و رزمندگان و همرزمانش در طول هشت سال دفاع مقدس با شجاعت در مقابل دشمن ایستادند و جان خویش را خالصانه برای دفاع از دستاوردها و آرمان های انقلاب نثار کردند و با شهادت مظلومانه و جان فشانی های خود درخت تنومند اسلام را بارورتر کردند.

فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های لارستان و گراش و همچنین حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های پنج گانه لارستان، خنج ، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی هم در پیام مشترکی عروج ملکوتی این سردار و جانباز والامقام هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

پیکر پاک و مطهر"حاج مهدی نیساری" جانباز شیمیایی ۵۵ درصد و از مدافعان حرم در شهرستان گراش فارس و از سرداران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس روز گذشته پنجم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با حضور باشکوه مردم مومن و خداجوی شهرستان های جنوبی فارس در قطعه شهدای زادگاهش شهر گراش به خاک سپرده شد.

حاج مهدی نیساری، سردار و جانباز دوران دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت(ع) شامگاه جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با شب شهادت امام علی(ع) به یاران شهیدش پیوست.

نیساری متولد ۱۳۴۳  در گراش و جانباز ۵۵ درصد، از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و از مدافعین حرم بود.

این جانباز سرافراز از حدود چهار سال پیش به دلیل اثرات شیمیایی دوران دفاع مقدس، دچار بیماری شده بود و شامگاه جمعه دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با شب شهادت حضرت علی(ع) دار فانی را وداع گفت.

سردار حاج مهدی نیساری که از محبوبیت خاصی نزد مردم و جوانان مومن در شهرستان گراش و دیگر مناطق جنوبی فارس  برخوردار بود و از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی نیز محسوب می شد بعد از شرکت در یکی از عملیات های سنگین جبهه مقاومت از سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نیز لقب پهلوان مقاومت گرفته بود.

شهرستان گراش ۱۲۹ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است. این شهرستان در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha