معاون فرماندار مهاباد: امکان تفریح سالم جوانان در این شهرستان باید فراهم شود

مهاباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: باید زمینه لازم برای تفریح سالم و تخلیه صحیح انرژی جوانان در دستور کار قرار گیرد تا جلوی رفتارهای هنجارشکن در سطح شهرستان گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سلیمان پاکزاد روز چهارشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان با اشاره به حواشی ایجاد شده در کورس های شبانه خودروها در برخی نقاط این شهر افزود: کسی مخالف تخلیه انرژی جوانان و بازی های هیجانی آنان نیست ولی این امر باید به خوبی مدیریت شود.

وی تاکید کرد: براین اساس در نظر داریم با فراهم کردن زیرساخت های لازم امکان تفریح جوانان به صورت مدیریت شده و بدون حوادث جوانبی را در این شهرستان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در این کورس های شبانه شاهد خسارت به خودروهای زیادی بودیم، ادامه داد: انجام رفتارهای هنجارشکن و مزاحمت برای شهروندان و مردم عادی خط قرمز ما بوده و با افرادی که آرامش شهروندان را تهدید کنند، برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد با اشاره به نزدیک شدن ایام تعطیلات دانش آموزان و جوانان گفت: غنی سازی اوقات فراغت بهترین مسیر برای پر کردن مناسب زمان های خالی جوانان و نوجوانانی است که به دنبال نشاط هستند و از هر ایده و فرصتی برای تخلیه انرژی خود استفاده می کنند.

پاکزاد، با اشاره به تعطیلی شهر بازی این شهر نیز اضافه کرد: از شهرداری مهاباد درخواست داریم با پیگیری مشکلات حقوقی این مکان، فعالیت شهر بازی مهاباد را از سر بگیرد تا بتوان در سرگرمی و تفریح خانوادگی شهروندان موثر باشد.

وی افزود: تمام امکانات و ظرفیت دستگاه های اجرایی نظیر سالن و اماکن ورزشی نیز باید در اختیار ستاد ساماندهی امور جوانان قرار گیرد تا در ایام تعطیلات تابستانی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مورد استفاده قرار گیرد.

پاکزاد، اجرایی شدن مصوبات جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان را ضروری دانست و گفت: برنامه های فرهنگی و شاد در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان و ایجاد شور و اشتیاق بین اقشار مختلف توسط دستگاه های اجرایی به فرمانداری اطلاع رسانی شود.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی برنامه های پیشنهادی خود را برای ایام تعطیلات تابستان ارایه کردند.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha