۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84733440
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۱۰ میلیارد ریال برای اطعام و افطار مددجویان شاهرود هزینه شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود گفت: ۱۰ میلیارد و ۹۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای اطعام و افطار مددجویان در ماه مبارک رمضان امسال هزینه شد.

محمدمهدی‌ اصغری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۹ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی به همت کمیته امداد امام (ره) شاهرود و مراکز نیکوکاری برای طبخ غذا فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۲ هزار و ۹۹۰ پرس غذای گرم بین مددجویان این شهرستان توزیع شد، ابراز داشت: تهیه مواد اولیه، پخت و توزیع این تعداد غذاها، پنج میلیارد و ۲۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه دربرداشت.

اصغری با اشاره به اینکه در تهیه مواد اولیه این غذاها خیران نقش به سزایی داشتند، اظهار داشت: در این بازه زمانی ۹۸۹ بسته کمک معیشتی نیز به ارزش پنج میلیارد و ۸۶ میلیون ریال بین مددجویان و ایتام توزیع شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود ادامه داد: سه هزار و ۶۵۰ وعده افطاری ساده به ارزش ۶۴۰ میلیون ریال در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

برگزاری جشن آرزوهای یتیمان و فرزندان بی سرپرست

وی به برگزاری جشن آرزو یتیمان و فرزندان بی سرپرست به همت خیران اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۷۰ آرزو شامل دوچرخه، یخچال، تلویزیون، فرش، اجاق گاز، جارو برقی، سفر به مشهد مقدس و کمک درمانی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط خیران برآورده شد.

اصغری با بیان اینکه در شب های قدر تعداد ۱۶۴ یتیم تحت حمایت جدید خیران قرار گرفتند، افزود: این حامیان ماهانه مبلغی به ایتام و طرح محسنین کمک می‌کنند.

 به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۵۷۰ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۳۷۱ نفری در حال حاضر تحت پوشش این ارگان قرار دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۳ خانوار کمک معیشت بگیر و تعداد ۵۴۷ خانوار تک و چند خدمتی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha