۷ پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌غربی کلنگ زنی خواهد شد

ارومیه - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: هفت پروژه ورزشی در سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به این استان با اعتبار در نظر گرفته شده ۶۲۰ میلیارد ریال در ۶ شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

سجاد بیرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن‌های ورزشی چندمنظوره روستای ساریبگلو در ارومیه، شریف آباد در تکاب، زاویه در خوی، آواجیق در چالدران، سالن طبقاتی و چندمنظوره سیمینه در بوکان و سالن ورزشی اهدایی رهبری در سردشت پروژه‌هایی هستند که قرار است در این سفر عملیات اجرایی آنها شروع شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۹ پروژه نیز در ۶ شهر استان در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهند رسید که شال سالن ورزشی الیاس آباد ارومیه، جوانان میاندوآب، زمین ورزشی روباز در تکاب، سالن ورزشی سقف کوتاه در بوکان، خانه کشتی و سالن تیراندازی در مهاباد و سالن ورزشی جوانان و زمین ورزشی روباز در سردشت است.

بیرامی یادآور شد: چهار پروژه سالن فردوسی و استخر ۷ تیر در ارومیه، سالن کوثر در مهاباد و زمین چمن شین آباد در پیرانشهر هفته دولت امسال از طریق واگذاری به بخش خصوصی با ماده ۲۷ افتتاح خواهند شد.

حجت‌الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان بعد از پایان ماه رمضان در سفر استانی به آذربایجان‌غربی سفر خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha