بیمارستان سوانح و سوختگی و سرطان سمنان ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل نیاز دارد

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: بیمارستان سوانح و سوختگی و مرکز تخصصی درمان سرطان در مجموعه درمانی کوثر سمنان تا تکمیل به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حمیدی روز چهارشنبه در جریان بازدید از طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان به همراه اعضای شورای فنی استانداری افزود: بیمارستان سوانح و سوختگی و مرکز تخصصی درمان سرطان در فضایی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع بنا شده است.

وی بیان کرد که بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز تخصصی درمان سرطان دانشگاه علوم پزشکی سمنان شامل دو بخش تخصصی است که در نوع خود ویژه است و در بخش سرطان دو بخش تشخیص و درمان تخصصی در دستور کار قرار دارد.

حمیدی اضافه کرد: میزان اعتبار برآورد شده برای این طرح ۲ هزار میلیارد ریال بود که تاکنون یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و حدود ۳۰۰ میلیارد ریال  برای اتمام این طرح نیاز است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود این طرح تا قبل از پایان سال به بهره برداری برسد، گفت: با حضور اعضای شورای فنی استان، از طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان هم بازدید شد که ین طرح به مساحت ۹ هزار متر مربع در حال احداث است.

معاون استاندار سمنان ابراز داشت: این طرح در حال حاضر در مرحله اسکلت کاری قرار دارد که پیمانکار آن در حال انجام عملیات است و طی سه ماه آینده عملیات اسکلت کاری این طرح به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: با راه اندازی این گام توسعه در بیمارستان امیرالمونین(ع) ۷۰ تخت به تخت‌های این بیمارستان در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اضافه می شود.

معاون استاندار سمنان افزود: در این بازدید پیشرفت فیزیکی طرح ها، مسائل مالی، زمان بندی پایان قرارداد پیمانکاران و نواقص احتمالی مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha