فرمانده سپاه قشم: آزادی قدس شریف از هر زمان دیگر نزدیک تر است

قشم - ایرنا - فرمانده سپاه قشم با بیان اینکه ناقوس شکست‌پذیری رژیم جعلی صهیونیستی به صدا در آمده گفت: این روزها آزادی قدس شریف از هر زمان دیگر نزدیک تر است.

سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گذشت ۴۳ سال از پیدایش روز قدس و ظهور مدل جدیدی از همراهی با ملت فلسطین و محکومیت ظلم و اشغالگری صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن و آشکار شدن نشانه های شکست قطعی رژیم صهیونیستی در سال های اخیر از سوی رزمندگان مقاومت فلسطین، منطقه در آستانه یک نقطه عطف راهبردی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این روزها و در آستانه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان ۱۴۴۳ توجه امت اسلامی به راهبردهای حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) برای رهایی قدس و نجات ملت فلسطین و نقش نسخه های سرنوشت ساز آنان برای پیگیری مساله فلسطین و راهبری امت اسلامی در مبارزه با موجودیت غاصب صهیونیستی و لزوم تمرکز بر احیای «فلسطین از بحر تا نهر» مهم و حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه قشم با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس یک راهپیمایی ساده نیست، بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این راهپیمایی جریان سیال و جاری خروشان خون در رگ های ملت مسلمان است، اظهار داشت: روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته است که آزادی قدس شریف هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود.

سرهنگ امیری کیا اضافه کرد: مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی نیازمند عزمی فراگیر در امت اسلامی و آزادگان عالم و نهادینه شدن خط مبارزه و مقاومت در جهان اسلام و مستضعفین است و روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهد داد که این ضرورت سرنوشت ساز از سوی جبهه حمایت از انتفاضه فلسطین درک و با همت و تلاش مجاهدانه در حال پیگیری است.

وی گفت: امروز به فضل خداوند سبحان بیش از هر مقطع تاریخی شرایط برای افول قطعی رژیم جعلی و یاغی صهیونیستی و فرور افتادن مجسمه شیطان در فلسطین اشغالی در حال فراهم شدن است.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است. حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را  برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

در این روز مراسم های متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می شود.

همه ساله مردم ولایت مدار قشم اعم از شیعه و سنی نیز همراه با تمام مسلمانان و مردم آزادیخواه جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس را گرامی می دارند و با شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ اعلام می کنند که «کَلِمَةُ اللَّهِ هِیَ الْعُلْیا وَ اللَّهُ عَزیزٌ حَکیمٌ - اراده‌ خداوند، برتر از هر اراده و خواسته‌ای است و خداوند عزیز و حکیم است».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha