۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۱۹
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84734089
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری رعد پدافند: با ۹ مدال قهرمان دور اول پیست شدیم

تهران- ایرنا- سرپرست تیم دوچرخه‌سواری رعد پدافند هوایی ارتش گفت: رعد پدافند در تمامی بخش‌ها صاحب عنوان شد که اتفاقی فوق‌العاده بود؛ ما قهرمانِ تیمی در دور نخست شدیم.

به گزارش ایرنا، بدنبال قهرمانی تیم دوچرخه‌سواری رعد پدافند هوایی ارتش در دور اول رقابت‌های دوچرخه‌سواری دسته یک ایران، رضا قلیچی، سرپرست این تیم در گفت‌وگو با ایرنا درباره سطح برگزاری مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات خوب بود. ابتدای راه هستیم و بچه‌ها در شرایط بدنسازی قرار داشتند. نفرات خوبِ لیگ برتری نیز در دسته یک حضور پیدا کرده بودند. سطح مسابقات در دور دوم به مراتب بالاتر می‌رود.

وی درباره نحوه برگزاری مسابقات اضافه کرد: اولین مرحله لیگ دسته یک پیست آقایان به مناسبت جام رمضان از پنجم تا هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار شد. در این رقابت‌ها ۶۰ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم از سراسر ایران شرکت داشتند. سه تیم برتر دسته یک به لیگ برتر سال آینده صعود می‌کنند.

قلیچی درباره عملکرد تیم رعد پدافند در سال‌های قبل بیان داشت: پنج سال است که رعد پدافند قهرمان لیگ یک پیست و جاده می‌شود و مجوز حضور در لیگ برتر را دارد اما به خاطر هزینه‌های زیاد تصمیم گرفته شده تا در لیگ برتر شرکت نداشته باشیم. تمامی نفرات در رده سنی جوانان و امید که زیر ۲۳ سال دارند و ملی‌پوش هستند به تیم رعد پدافند می‌آیند. مسعود خاکی، امیرحسین محمدی، سینا غلامی و ... در تیم ما به عنوان ملی‌پوش و سرباز حضور دارند.

وی درباره نتایج به دست آمده در دور اول گفت: در این مرحله با هشت دوچرخه‌سوار در هفت رشته شرکت کردیم. مربی ما حسین زرین‌فر بود. در دور امتیاز مقام اول و دوم را به دست آوردیم. در ماده اسکرچ رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردیم. در دور حذفی سوم شدیم. در بخش اسپرینت رتبه دوم به دست آمد و در قسمت تیمی نیز همین رده تکرار شد. در یک‌کیلومتر عنوان دومی حاصل شد و در نهایت در ماده تعقیبی انفرادی جایگاه سومی به دست آمد. رعد پدافند در تمامی بخش‌ها صاحب عنوان شد که اتفاقی فوق‌العاده بود.

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری رعد پدافند: با ۹ مدال قهرمان دور اول پیست شدیم

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری رعد پدافند افزود: این اولین مرحله بود که به انجام رسید. تیم رعد پدافند قهرمان تیمی در دور اول شد. در هر رشته دو ورزشکار داشتیم و ۹ مدال به دست آمد. اوج کار ما در دور امتیازی بود که با اختلاف امتیاز زیاد مسعود خاکی و امیرحسین محمدی رشناوند به ترتیب رده‌های اول و دوم را به دست آوردند. رقیب اصلی ما تیم‌های کرمان‌موتور و پاسارگاد تهران هستند. کرمان‌موتور هزینه بسیار زیادی داشته و با امکانات عالی و ورزشکاران خوب به مسابقات آمده و به نظر می‌رسد تا پایان شاهد رقابت بسیار نزدیکی باشیم.

قلیچی در پایان اذعان داشت: از سرهنگ محمد صانعی تشکر می‌کنم که شرایطی را به وجود آورده تا ملی‌پوش‌های دوچرخه سواری شرایط حضور در باشگاه رعد پدافند را داشته باشند و خدمت سربازی باعث نشود از ورزش حرفه‌ای دور شوند. این رسالت باشگاه رعد است که به آن پایبند هستیم. رقابت‌های لیگ دسته یک، سه مرحله در پیست و سه مرحله در جاده دارد. دور اول مسابقات لیگ جاده به زودی برگزار می‌شود و سپس تا پایان باید کار را ادامه دهیم. با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در بخش کوهستانِ آقایان نیز برای اولین بار شرکت می‌کنیم. تعدادی از ملی‌پوشان سرباز را به عضویت رعد درآوردیم و آینده‌ی خوبی را شاهد خواهیم بود. امیدوارم بتوانیم در مسابقات بیشتری شرکت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha