۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84734121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: تجاری سازی محصولات کشاورزی اولویت آذربایجان غربی است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برند سازی و تجاری سازی محصولات کشاورزی از موضوعات مهم و در اولویت استان است که باید مسوولان با ورود جدی در این حوزه، زمینه توسعه و رشد اشتغال روستایی را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، محمد صادق معتمدیان عصر چهارشنبه در جمع اهالی شهر قوشچی و بخش انزل ارومیه افزود: در روستاهایی که تولیدات منحصربفرد و ظرفیت دارند، اراضی به کشاورزان واگذار و ناحیه‌های اقتصادی در کنار روستاها ایجاد می‌شود.
وی ادامه داد: تامین زمین مورد نیاز برای روستاییان و توسعه اقتصادی مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: توسعه و توجه به سیستم‌های نوین آبیاری و تخصیص اعتبارات لازم از مسائلی است که مورد توجه قرار دارد و پیگیری می‌شود.
معتمدیان اظهار کرد: مهاجرت از روستا و شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ و حاشیه شهرها منجر به ایجاد مشکلات شده که باید مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی، توجه به مناطق مرزی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و خدمات مختلفی در ۴۰ سال گذشته به روستاها و مناطق مرزی ارائه شده است.
استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: بیش از چند هزار پروژه نیمه تمام در سطح استان داریم که نیازمند تامین و جذب اعتبارات است.
وی با اشاره به لزوم توجه به مناطق گردشگری گفت: مراکز گردشگری فعال در این نقطه باید مورد توجه قرار گیرد و ظرفیت‌های لازم برای این امر نیز وجود دارد.
استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: توسعه راه‌ها، حذف مدارس کانکسی، افزایش سرعت فعالیت‌های خدمات رسانی از اولویت‌های استانداری است.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان‌غربی در نهمین سفر استانی خود به منطقه انزل و شهر قوشچی رفت و از روستاهای این منطقه بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha