سرپرست نساجی: با الهامی در آسیا هم حرف‌هایی برای گفتن داریم

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال نساجی با ابراز رضایت از عملکرد کادر فنی این تیم گفت: نماینده مازندران با ساکت الهامی در لیگ قهرمانان آسیا نیز حرفی برای گفتن دارد.

ایزد سیف الله پور سرپرست تیم نساجی مازندران بعد از قهرمانی این تیم در جام حذفی باشگاه های ایران اظهار داشت: ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر گنجایش تماشاگرانی در این حد نداشت ولی مسوولان ورزش تهران برای برگزاری این بازی زحمت کشیدند و باید تشکر کنم. به هواداران تیم نساجی تبریک و به مردم عزیز اراک نیز خسته نباشید، می‌گویم. این یک روز به یاد ماندنی بود. از تمام کسانی که تلاش کردند این بازی در نظم و امنیت برگزار شود، تشکر می کنم. 

سرپرست تیم نساجی ادامه داد: با توجه به نتایجی که کسب شده و فصل بعد ما در لیگ قهرمانان آسیا هستیم کار را با ساکت الهامی ادامه می‌دهیم و او مربی تیم خواهد ماند. الهامی نتایج درخشانی کسب کرد و توانست در راه قهرمانی تیم‌های بزرگی را حذف کند. بدون شک در آسیا نیز حرفی برای گفتن دارد. 

سیف الله پور با اشاره به آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر نیز گفت: بعد از پیگیری استاندار مازندران و سفر رییس جمهوری به این استان دستور اکید از سوی آیت الله رییسی برای تکمیل این ورزشگاه داده شد و اقدامات لازم در حال انجام است و امیدوارم بتوانیم بازی‌های خانگی را میزبانی کنیم. 

وی افزود: به بازیکنان تیم پاداش خواهیم داد و از فردا به دنبال تکمیل کارهای سخت افزاری برای میزبانی رقابت‌های آسیایی هستیم. همچنین از تمام کسانی که در گذشته برای تیم زحمت کشیدند دعوت کردم تا در بازی امشب حضور داشته باشند. 

تیم فوتبال نساجی قائم شهر در فینال رقابت‌های جام حذفی با یک گل برابر آلومینیوم اراک به برتری رسید و جام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha