۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84734735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان ایلامی از مناطق فرونشست کرده تردد نکنند

ایلام - ایرنا - رییس روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ایلام گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیرهای آسیب دیده ناشی از سیلاب تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

محمد سلطانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش شدید باران طی دیروز و دیشب باعث بروز خسارت به برخی سیلبندهای سطح شهر ایلام شده است.

وی افزود: مسیل های برخی نقاط شهر ایلام از جمله پارکینگ شهرداری واقع در هسته مرکزی شهر، بلوار اصناف و خیابان پونه در میدان سلمان فارسی ریزش و فرونشست داشته اند.

سلطانی ادامه داد: مردم از تردد و توقف در این مکان ها به طور جدی خودداری کنند چرا که هنوز  عمق آسیب ها و اینکه احتمال فرونشست بخش های دیگر در طول این مسیل ها وجود دارد، در دست بررسی است.

وی یادآور شد: ساکنان این مناطق نیز از مسیرهای دیگری برای هرگونه تردد پیاده یا سواره خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای شهرداری در حال بررسی عمقی و سطحی فرونشست های احتمالی مسیل های آسیب دیده و همچنین میزان اولیه خسارت ها هستند.

سلطانی گفت: بنرهایی نیز در سطح شهر برای اطلاع رسانی به نردم آماده و در حال نصب است که شهروندان از این مناطق هبج گونه ترددی نداشته باشند.

وی یادآور شد: سنگ های بزرگ و مقادیر زیادی از گل و لای و مصالح ساختمانی که همراه با سیلاب وارد شهر شده بود و نیز قدیمی بودن بخش هایی از بدنه سیلبندها باعث فرونشست این مسیل ها شده است.

به گزارش ایرنا، باران رگباری دیروز و دیشب علاوه بر ایلام به مزارع کشاورزی شهرستان مهران و برخی روستاهای شهرستان چوار خسارت زیربنایی وارد کرده است.

بارش ها تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha