بهترین شعار با موضوع نابودی اسرائیل و پیروزی فلسطین انتخاب می شود

تهران - ایرنا - دومین دوره مسابقه مجازی انتخاب بهترین شعار با موضوع نابودی اسرائیل و پیروزی فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رییس فرهنگسرای کار و تعاون از برگزاری دومین مسابقه مجازی انتخاب بهترین شعار برای روز قدس با عنوان "شمارش معکوس" ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: دومین مسابقه مجازی انتخاب بهترین شعار با عنوان "شمارش معکوس" ویژه نوجوانان با شعار "اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" به مناسبت این روز برگزار می شود. 

داود حشمتی افزود: نوجوانان می تواند با توجه به پیش بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی اسرائیل، و شعار «القدس هی المحور» آثار خود را  تا ۱۵ اردیبهشت ماه به شماره واتساب ۰۹۱۲۳۰۰۵۰۶۱ ارسال نمایند.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون با توجه به شرایط شرکت در این مسابقه گفت: این مسابقه ویژه نوجوانان است، تناسب شعار با محتوا و موضوع مسابقه، آهنگین و کوتاه باشد و آسان به ذهن سپرده شود، دارای فرم و ساختار مناسب باشد؛ شعار می تواند در قالب یک سطر، مصراع و یا یک بیت باشد هرمتقاضی ضمن درج نام و نام خانوادگی، سن، کد ملی و شماره تماس خود می تواند حداکثر ۳ اثر ارسال نماید؛ آثاری که موضوع مسابقه را در بر نگیرد حذف خواهند شد.

داوری آثار ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ انجام و به نفرات از برتربه رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد.    

همچنین علاقه‌مندان می توانند برای شرکت به صورت حضوری به  ایستگاه شماره ۱ با نام شهید «رعد حازم» در ضلع شمال غربی چهارراه ولی‌عصر(عج)، ایستگاه شماره ۲ با نام شهید «شیخ احمد یاسین» در تقاطع خیابان ۱۶ آذر و خیابان انقلاب اسلامی و ایستگاه شماره ۳ با نام شهید حاج قاسم سلیمانی در ضلع شمال غربی میدان انقلاب اسلامی که از ساعت ۱۰ تا زمان برگزاری نماز جمعه میزبان راهپیمایان است مراجعه و شعارهای پیشنهادی خود با موضوع روز قدس را روی پلاکارد بنویسند.

روز قدس یا روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸شمسی (رمضان ۱۳۹۹قمری) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha