۶۲ مصوبه در شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌های خراسان رضوی به ثمر نشست

مشهد-ایرنا-سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: ۶۲ مصوبه در ۳۲ جلسه شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان خراسان رضوی به ثمر نشست.

افشین تحفه‌گر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر موضوعات مطرح شده در این جلسات پیرامون موضوع نامگذاری سال، برنامه‌های سال ۱۴۰۱، فرزندآوری، برنامه‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن و همچنین روز ملی عطار نیشابوری بوده است.

وی بیان کرد: خراسان رضوی به عنوان استان پیشرو در عرصه فرهنگ عمومی، اقدام به راه‌اندازی ۳۲ شورای شهرستانی نموده است تا از نزدیک با دغدغه‌های فرهنگی سراسر استان آشنا شده و از فرصت‌های آن برای بهبود چالش‌ها بهره برد.

وی به برگزاری ۱۴ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها در فروردین ماه  اشاره کرد و افزود: ۲۲ موضوع در دستور کار این جلسات بوده که  واشکافی آن‌ها و تصمیم سازی در راستای آن به ۶۲ مصوبه انجامیده است.
تحفه‌گر ادامه داد: شهرهای نیشابور، سبزوار، جغتای، رشتخوار و جوین خراسان رضوی سهم بالاتری در تعداد مصوبات شورای فرهنگ عمومی داشته‌اند.

سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار امیدواری کرد با برگزاری منظم این جلسات، چالش‌های فرهنگ عمومی شهرستان‌ها بیش از پیش شناسایی شده و دبیرخانه استان نیز عزم خود را برای پشتیبانی و حمایت از برگزاری جلسات و اجرایی شدن مصوبات آن جزم نموده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha