آرمان آزادی فلسطین در مقام سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی تا روز آزادی قدس پابرجاست

ساری – ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با صدور پیام مشترک به مناسبت روز جهانی قدس، بر تداوم حمایت ملت ایران و مردم ولایتمدار مازندران از آرمان آزادی فلسطین تاکید کردند و نوشتند: آرمان آزادی فلسطین در مقام سیاست و هدف برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی تا روز آزادی قدس پابرجاست.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لایینی و سید محمود حسینی‌پور در پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن تأکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مردم مؤمن و انقلابی مازندران را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

 نمانیده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در این پیام تأکید کردند: ملت ایران که همواره حامی ملت مظلوم فلسطین بوده است با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، آرمان عملی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید. ‎

در این پیام مشترک آمده است: قدس عزیز، کانون وحدت و انسجام همه آزادیخواهان مسلمان و عدالت‌طلبان جهان در برابر مظهر فتنه و جور، امریکای جهانخوار و نماد ایستادگی و مقاومت مسلمانان در برابر افزون‌طلبی ددمنشانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است.

این پیام مشترک می‌افزاید: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ که با تدبیر حکیمانه حضرت امام‌خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) به‌نام روز جهانی قدس نامگذاری و مزین شده است، امروز به حلقه‌ وصل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای اتحاد، همدلی و هم صدایی با مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده و با فریادی به بلندای تاریخ؛ ندای حریت مسلمانان و حق‌طلبان را فارغ از رنگ و نژاد به گوش ظالمان عاری از شفقت انسانی می‌رساند تا بدانند آرمان آزادی فلسطین در مقام سیاست و هدف برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، تا روزی که قدس شریف از ظلم و جور آنان آزاد و رها نشود، برجای خواهد بود.

امام جمعه ساری و استاندار مازندران در این پیام مشترک نوشتند: ملت ایران که با انقلاب اسلامی در برابر رژیم ستمشاهی در داخل ایستاد و اکنون بیش از چهار دهه است که در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی و رژیم پوشالی اسراییل غاصب ایستادگی می‌کند، همواره با الهام از تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و در سایه منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) حامی ملت مظلوم فلسطین بوده است و با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، آرمان عملی خود را به رخ جهانیان کشیده است. چرا که یقین دارد به فضل الهی و انتفاضه مردم فلسطین و حمایت آزادی‌خواهان جهان، رژیم پوشالی صهیونیستی از صفحه تاریخ محو و عدالت در سرزمین قدس شریف برقرار خواهد شد.

مقامات ارشد مازندران در این پیام مشترک تصریح کردند: اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از مردم ولایتمدار مازندران می‌خواهیم تا بیش از پیش با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، با گوش جان سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، از عمق جان و وجود خویش؛ فریاد خشم و انزجار خود را بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش برآورند و ندای خود را در سراسر دیار علویان دردهند: القدسُ لنا، والحق لنا، النصر لنا، نحن الغالبون...

بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران راهپیمایی روز قدس قرار است در ۶۲ نقطه شهری و روستایی استان برگزار شود که در مرکز استان ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید قاسمی شروع می‌شود و در مصلای امام خمینی(ره) پایان می یابد. سخنران راهپیمایی روز قدس در ساری هم سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha