۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۳۹
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84735270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: ایجاد ۳۰ هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی مهران نیاز است

ایلام - ایرنا- استاندار ایلام گفت: ایجاد ۳۰ هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی نیاز است که از میزان اعتبار برای ۱۲ هزار مترمربع در نظر گرفته شده و ۲ هزار متر مربع هم قبلا ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در بازدید از پایانه برکت مهران اظهار داشت: برای ایجاد ۱۶ هزار مترمربع سایبان باقیمانده که نیاز است ایجاد شود ، باید تا قبل از کنگره اربعین از ظرفیت تمامی دستگاه های ملی و خیرین استفاده کنیم.

وی افزود: تکمیل زیرساخت های مهران برای برگزاری باشکوه اربعین و خدمات رسانی شایسته به زائران از مهم ترین موضوعات استان در سال ۱۴۰۱ به شمار می آید. 

استاندار ایلام ادامه داد: پیش بینی می شود حداقل سه میلیون زائر امسال از پایانه مرزی مهران تردد کنند که در این راستا باید تمامی تمهیدات و اقدامات لازم تا قبل از کنگره بزرگ اربعین اتخاذ شود.

بهرام نیا با تاکید بر ظرفیت همه مدیران در برگزاری هر چه بهتر برگزار شدن کنگره اربعین، گفت: همه مدیران مسوولیت دارند تمامی تلاش خود را برای تجهیز زیرساخت های اربعین بکار گیرند.

وی با اشاره به رایزنی های انجام شده در مرکز برای تجهیز زیرساخت های پایانه مهران گفت: بانک های آینده و ملت در تجهیز زیرساخت های پایانه مرزی مهران مشارکت می کنند.

به گزارش ایرنا، حضور در مزار شهدای گمنام، دیدار با امام جمعه مهران، بازدید از پل زائر و بازدید از پایانه مرزی مهران و شرکت در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر استاندار به مهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha