عملیات احداث ۷.۵ کیلومتر از محور پیرانشهر - سردشت آغاز شد
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات بهسازی و چهار خطه شدن ۷.۵ کیلومتر از محور پیرانشهر به سردشت با یک هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده، آغاز شد.  

به گزارش ایرنا، سید محسن حمزه‌لو عصر پنجشنبه در مراسم آغاز احداث این طرح با اشاره به ایجاد کریدور ترانزیتی به پایانه مرزی تمرچین از مسیر جنوب آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: محور پیرانشهر - سردشت ۹۳ کیلومتر است و توسعه این مسیر امکان دسترسی ترانزیتی به پایانه مرزی تمرچین از سمت جنوب استان را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: ایجاد کریدور ایمن و مطمئن به موازات نوار مرزی ایران و عراق با توجه به موقعیت ویژه جنوب استان آذربایجان غربی دارای اهمیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: افزایش ظرفیت ترافیکی محور پیرانشهر به سردشت، ارتقای ایمنی، تسهیل نقل و انتقال محصولات کشاورزی و کاهش سوانح و تصادقات جاده‌ای از مهمترین اهداف توسعه این مسیر ارتباطی است.

حمزه‌لو تاکید کرد: طبق قرارداد طرح بهسازی و تعریض محور پیرانشهر به سردشت در دو سال آینده به اتمام می‌رسد و زیربار ترافیک می‌رود.

وی گفت: اقتصادی شدن زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در رأس برنامه‌های راهبری استان قرار گرفته و تلاش می‌شود از تمام فرصت‌های تأمین منابع مالی جهت تکمیل پروژه‌های راهسازی استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha