۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲:۲۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84735494
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دبیرکل جهاد اسلامی: اتحاد ملت فلسطین اساس پیروزی در جنگ با دشمن است

تهران- ایرنا- «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه شب در سخنانی گفت که اتحاد ملت فلسطین اساس پیروزی در جنگ با دشمن صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، زیاد النخاله گفت: روز جهانی قدس امسال، با سالگرد عملیات شمشیر قدس مصادف شده است تا روزی برای آگاهی امت اسلامی باشد.

وی افزود: روز جهانی قدس فرا می‌رسد تا احساسات عدم پذیرش رژیم موقت صهیونیستی در قلب مسلمانان را زنده نگه دارد.

دبیرکل جهاد اسلامی اضافه کرد: ما تسلیم نخواهیم شد و برای دفاع از سرزمین و مقدسات خود به جنگ ادامه خواهیم داد و نمی گذاریم ما را در کشورمان برده بسازند.

النخاله در ادامه گفت: نشست النقب و سایر نشست‌های سازشکارانه صرفا نشانگر وضعیت و تلاش دشمنان برای نابودی مسأله فلسطین است.

وی افزود: محوری که دشمن آرمان ماست، نمایان تر شده است و آنچه در خفاء و در اتاق‌های بسته گفته می‌شد، اکنون بدون شرم آن را روی آنتن می‌بینیم.

این مقام ارشد فلسطینی اضافه کرد: غزه ثابت کرده که شکست ناپذیر است و می‌تواند مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کند و قواعد درگیری را بر آن تحمیل کند.

النخاله همچنین گفت: دشمن، غزه را بمب ساعتی می‌داند که به هر نحوی باید آن را خنثی کند. فشار اقتصادی و بستن گذرگاه‌ها نیز نوعی تلاش برای از بین بردن ایستادگی نوار غزه است.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین افزود: قدس، هویت و دین مردم فلسطین است و باید برای آزادی آن جهاد کرد. اتحاد ملت فلسطین، اساس پیروزی ما در جنگ با دشمن و حفظ آن است و اولویت مهمی به شمار می‌رود که باید آن را تقویت کرد.

النخاله در پایان گفت: تکامل بین محور مقاومت، نقطه ثقلی برای شکست پروژه صهیونیسم است و اتحاد مقاومت فلسطین، یک ضرورت است و باید بر سر یک برنامه مبارزاتی توافق کرد که تضمین کننده وحدت عمل سیاسی و نظامی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha