۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84735633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین در گیلان طنین انداز شد

رشت - ایرنا - مردم مومن و انقلابی استان گیلان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از ملت مطلوم فلسطین به خیابان آمدند تا با فریاد "هیهات منا الذلة" و مرگ بر اسرائیل، همصدا با مردم سراسر جهان، صدای مظلومیت مردم فلسطین اشغالی را به گوش جهانخواران برسانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور فشرهای مختلف مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با شعارهای "مرگ بر آمریکا"و " مرگ بر اسراییل" در شهرها و بخش های استان گیلان برگزار شد.

مردم خداجوی و روزه دار گیلان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس با فریاد " ای امت مسلمان، دشمن ما آمریکاست،"، قدس شریف همیشه محور اصلی ماست "، " فرموده رهیر ما، مقاومت زنده است، فلسطین قهرمان همیشه پاینده است" و " جنایت منطقه زیر سر آمریکاست ، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست" مسیرهای راهـپیمایی تا میعادگاه نماز جمعه را پیمودند.

گیلانی‌ها با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و بزرگداشت این روز باشکوه، با همدلی حمایت همه جانبه خود از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان را از جنایات رژیم اشغالگر قدس به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات این استان ولایی به ثبت رساندند.

مردم همیشه در صحنه استان گیلان همچنین در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و تعرض به مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت مرکز استان گیلان در مسیرهای سه‌گانه از "پیاده‌ راه فرهنگی شهدای ذهاب "شهرداری"، خیابان امام خمینی(ره)، میدان فرهنگ و میدان مصلی"، "سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ و میدان مصلی"، "ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ و میدان مصلی" برگزار شد.

حضور موتورسوران بسبجی در جلوی صف های باشکوه راهـپیمایان از جلوه های راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر رشت بود، شرکت کودکان و نوجوانان به همراه خانواده به راهپیمایی روز جهانی قدس جلوه خاصی داد.

سردار "رمضان شریف" رئیس ستاد انتفاضه و قدس سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت مرکز استان گیلان است که در مصلی این شهر پیش از خطبه نماز جمعه سخنرانی می‌کند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۹۵ نقطه شهری و روستایی استان خبر داد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha