نمایندگان مجلس در جنوب خراسان رضوی: روز قدس برگ زرین در تاریخ افتخارات نظام است

گناباد-ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جنوب خراسان رضوی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ افتخارات نظام جمهوری اسلامی و حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین یاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم گناباد و بجستان روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس وحدت و همدلی بین امت اسلامی بر علیه سیاستهای خصمانه مستکبران را شکل دادند.

محمد صفایی دلویی ادامه داد: مردم مومن و انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، پس از  گذشت ۴۰ سال از  پیروزی انقلاب اسلامی، همه ساله با شرکت حماسی در این آیین باشکوه، عظمت مسلمانان و همچنین بصیرت خود را به نمایش می‌گذارند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی از روز جهانی قدس به عنوان صف‌بندی حق و باطل و صف‌بندی حق در برابر ظلم و ستمگری یاد کرد و گفت: به برکت این روز بصیرت مسلمانان علیه سیاستهای خصمانه مستکبران افزایش یافت.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: روز قدس تنها روز فلسطین نیست، بلکه روز امت اسلامی است و در این روز باید با استمرار حضور پرشور خود در صحنه به ابرقدرتها فهماند که دیگر نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

حجت الاسلام علی اکبر احمدپور فدکی افزود: مردم شیعه و سنی شهرستانهای خواف و رشتخوار مانند سایر نقاط کشور و استان خراسان رضوی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر بصیرت خود را نسبت به ترفندهای دشمنان به اثبات رساندند و برگ زرین دیگری در حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و سایر نقاط تحت ستم به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: هر اندازه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گسترده‌تر باشد، دشمنان بیشتر در نیل به اهداف خصمانه شان نا امید می شوند و ملت تحت ستم فلسطین در استمرار مبارزات خود علیه رژیم اشغالگر قدس دلگرم‌تر می شوند.

شهرستانهای گناباد، بجستان ، خواف و رشتخوار با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha