۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84735721
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در استان همدان آغاز شد

همدان- ایرنا- راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و گسترده مردم روزه دار و مومن همدان در ۷۰ نقطه شهری و روستایی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روزه داران در شهر همدان حرکت خود را از میدان امام خمینی (ره) آغاز کردند و مسیر چهارراه شریعتی، میدان شریعتی و خیابان پاسداران را طی می کنند و در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر تجمع خواهند کرد.

«حمیدرضا حاجی بابایی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم است و نماز وحدت آفرین جمعه نیز به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در پایان مراسم اقامه خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در استان همدان آغاز شد

ایجاد پنج غرفه در مسیر راهپیمایی برای ارائه محصولات فرهنگی و اجرای برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی و معرفتی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در راهپیمایی روز قدس شهر همدان است.

راهپیمایی روز قدس در ۶ نقطه از شهرستان ملایر

راهپیمایی روز قدس همچنین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرهای ملایر، سامن، زنگنه، جوکار، اسلامشهر آق‌گل و ازندریان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان آغاز شد.

راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در استان همدان آغاز شد

سردادن ندای یکپارچه «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» و شعارهای استکبارستیزی در روز قدس نشان دهنده اتحاد آزادیخواهان جهان برای رفع مشکلات فلسطین، یمن و سایر کشورهای اسلامی است.

 اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی‌های همزمان با راهپیمایی روز قدس در شهر ملایر اجرا می شود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دستور و تذبیر ارزشمند و تاریخی امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha